Jak nauczyć się robić dank

Dank jest jednym z rodzajów rzutu piłki do koszykówki. Przy tym, sportowiec powinien skoczyć powyżej pierścienia i rzucić piłkę z góry na dół. Aby nauczyć się skakać wysoko, należy wykonać kilka prostych ćwiczeń. Jak nauczyć się robić dank?

Jak nauczyć się robić dank

Instrukcja

1
Trenuj mięśnie łydek różnymi ćwiczeniami. Właśnie łydki głównie odpowiadają za to, jak wysoko można wyskoczyć w górę. Wykonuj skoki na скакалке na obu nogach, na jednej nodze (na zmianę), biegać na miejscu. Ćwiczenia te wykonywane są w ciągu 3-5 minut. Stań prosto, stopy na szerokość barków. Zapraszam na skarpetki, wróć do pozycji wyjściowej. Rób podjazdy od 45 do 60 razy. Dla lepszego efektu należy wykonywać ćwiczenia z dodatkowym obciążeniem, na przykład, z grubą książką na głowie. W siłowni kucnij ze sztangą na barkach.
2
Skorzystaj specjalnym kompleksem ćwiczeń w celu zwiększenia прыгучести, programem Air Alert. Jest ona przeznaczona na dwanaście tygodni ciągłych treningów. Jeśli z pełną powagą reagują na wykonanie tych ćwiczeń i przejść pełny kurs, można zwiększyć wysokość skoku o ponad 20 centymetrów.
3
Wykonuj skoki wysokości. Stań prosto, stopy na szerokość barków. Nieco usiąść, a potem skocz w górę wysoko, jak tylko możesz. Staraj się biec bardzo szybko, czas spędzony na ziemi, powinno być minimalne i wynosi udziałów sekundy. Z tej samej pozycji wyjściowej skakać z prostymi nogami, nie zginając je w kolanach, również z dużą prędkością. Okres czasu pomiędzy seriami nie powinien przekraczać 3 min..
4
Proszę usiąść, przy czym siedzisz na palcach, pięty uniesione, plecy powinny być proste (prostopadle do podłogi), a biodra – równolegle do niego. Wykonuj skoki w pełnym squat na wysokość 10-15 cm. Dla równowagi możesz zabrać piłkę. Ćwiczenie daje poważne obciążenie na mięśnie, dlatego należy go wykonywać raz w tygodniu.
5
Na czas kursu ćwiczeń Air Alert zapewnij sobie pełnowartościowe odżywianie i zdrowy sen. Codzienna dieta powinna zawierać pokarmy bogate w proteiny, wapń, a także koniecznie jedz dużo warzyw i owoców. Jedz za godzinę – dwie przed rozpoczęciem wykonywania ćwiczeń i nie przejadać nawet w dni odpoczynku.
logo
Article Categories:
Koszykówka

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *