Jak zrobić gazetę reklamową

Reklamowa gazeta – jeden z najbardziej dochodowych materiałów drukowanych. Jeśli jej nakład jest dość wysoki, pieniądze wielu reklamodawców rzeki popłyną ci w kieszeni. Jednak aby projekt był udany, ważne jest, aby zrobić gazetę reklamową poprawnie.

Jak zrobić gazetę reklamową

Instrukcja

1
Zdecyduj, będzie twoja gazeta mieć określony profil lub umieścić na niej reklamę może być każdy, niezależnie od oferowanych im towarów, prac lub usług. Pierwszy wariant nadaje się do dystrybucji w imieniu określonego kompleksu handlowego, wspólnoty producentów lub przedsiębiorców, drugi – dla wszystkich innych przypadków.
2
Aby zrobić gazetę skuteczne, zastanów się, co zmusi czytelnika przeglądać jej. Mogą to być перемежающие reklamy ciekawe artykuły, przydatne informacje, przepisy kulinarne, regionalne aktualności, wywiady ze znanymi ludźmi. Zdecyduj, skąd będziesz otrzymywać takie materiały.
3
Podpisz umowę z drukarnią.
4
Określ grupę docelową i nakład gazety. Na przykład, jeśli chodzi o reklamy centrum handlowego, w nakładzie muszą być objęci wszyscy mieszkańcy domów znajdujących się w pobliżu. Obejmuje takie produkty, jak zwykle za darmo.
5
Oblicz koszty, których wymaga wydanie gazety, określ ilość reklam w pokoju. Na podstawie tych danych, zaznacz cena za umieszczenie ogłoszenia dla reklamodawcy tak, aby pozostawała zysk.
6
W mediach daj ogłoszenie o pojawieniu się nowej reklamy gazety, zaproś do współpracy reklamodawców. W przypadku centrum handlowo-rozrywkowego do powiadamiania przedsiębiorców użyj ulotki i osobisty kontakt. Dla lepszej promocji projektu organizowanie sprawdzone reklamowe ruchy: losowanie nagród, tymczasowe rabaty, akcje społeczne.
7
Wynajem na pracę kurierów, którzy będą roznosić gazety czytelnikom.
Należy zwrócić uwagę
Nie zapomnij o rejestracji w organach podatkowych jako podmiot działalności gospodarczej i płacić podatki.

Porada
Poznaj promocyjne gazety, wydawane konkurencją, i staraj się zwrócić ich wady w zalety.

logo

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.