Jak zorganizować taksówkę

Taxi ma dość skomplikowaną infrastrukturę, organizacja której wymaga znacznego początkowej inwestycji i stałych kosztów utrzymania. Dlatego wskazane jest, aby „городить ogród” tylko w przypadku, jeśli таксоперевозки zaczną przynosić natychmiast znaczne dochody, co pozwala w szybkim tempie koszty zwrotu.

Samochody twojej taksówki muszą być rozpoznawalne w strumieniu ruchu ulicznego

Trzeba

  • 1. Świadectwo o edukacji prawnej
  • 2. Licencja na wykonywanie przewozów pasażerskich
  • 3. Flota (minimum 10 pojazdów) lub porozumienie z wielu szoferów, zajmujących się prywatnym jako kierowca taksówki
  • 4. Biura (centrala), wyposażone radiostacją i wielokanałowym telefonem
  • 5. Wymienne kontrolerzy pracujący na stałe
  • 6. Różnorodne narzędzia reklamy i pozyskiwania klientów

Instrukcja

1
Wybierz jeden z dwóch sposobów, w którym idą wszystkie usługi zamawiania taksówek – organizacja własnego taksówki lub praca z шоферами, dysponujących pojazdami. W pierwszym przypadku, oczywiście, potrzebny jest kapitał zakładowy, w czasie który przewyższa środki niezbędne do organizacji służb, która by tylko koordynowała pracę taksówkarzy na własnych maszynach. Ale tworzyć rozpoznawalne „twarz” firmy i kontrolować poziom jakości świadczonych usług, mając swój park maszyn, będzie łatwiej.
2
Kup lub wziąć w leasing samochody, jeśli wolisz, pierwszy wariant organizacji usług taxi. Na początek może wystarczy zaledwie dziesięć maszyn, później, naturalnie, geralda będzie się rozszerzać. Aby kierowcy mieli bodziec odnosić się do swoich samochodów delikatnie, trzeba im zapewnić możliwość ich późniejszego wykupu.
3
Zorganizuj zestaw taksówkarzy (z/bez osobistego samochodu, w zależności od zasady działania usługi zamawiania taksówek). Trzeba być przygotowanym do prowadzenia ciągłe poszukiwanie szoferów, tak jak bez „płynności kadr” w таксомоторном biznesie obejść się nie można – kierowców, przyznając się do rażącego naruszenia zasad pracy w firmie, trzeba będzie natychmiast zwalniać.
4
Wyposażenie biura (sterowni) swojej firmy transportowej, specjalizującej się w przewozie osób. Duża część firm działających na rynku „извоза”, wykorzystuje łączność radiową, do czego najczęściej kupują przenośne stacje radiowe, a w maszyny ustalane walkie-talkie. Naturalnie, jest niezbędny do przyjmowania zamówień i telefon obsługujący kilka linii, a także sami kontrolerzy pracujący na stałe (ich ilość zależy od wielkości firmy).
5
Zgłoszenie o sobie i zrób tak, aby twoją firmę na pamięć. Dwa najważniejszych funkcji w polityce reklamowej usługi – jej nazwę i numer telefonu, i jedno i drugie musi „rzucają się w oczy potencjalnym klientom i „utknąć” w ich pamięci. Reklama taksówki powinny być umieszczone na samochodach, a ponadto, warto rozpowszechniać reklamowe, wizytówki lub ulotki, w których będą wzmacniana kuszące dla klienta cechy twojej firmy – „tanie taxi”, „express taxi”, „taxi dla pań”, „VIP taxi” itp.
Porada
Przeprowadzać badania opinii klientów korzystających z usług swojego taksówkę, aby wykryć ewentualne przypadki nieuczciwego wykonywania taksówkarzy ich obowiązków.

Kupować benzynę do samochodów staraj się jak można w dużych ilościach – to jeden z najważniejszych artykułów kosztów stałych i rabaty przy zakupach hurtowych paliwa pozwolą znacznie zaoszczędzić pieniądze.

logo

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.