Biznes reklamowy należy do kategorii działalności gospodarczej o wysokim stopniu ryzyka. Dalsza rentowność projektu zależy od strategii startu. Dlatego, od tego, na ile prawdziwe są czynności na etapie przygotowania i wprowadzenia na rynek zależy los całego projektu.
Trzeba
- – biznes plan i strategia rozwoju przedsiębiorstwa;
- – kapitał początkowy.
Instrukcja
1
Przygotuj biznes plan projektu i strategię prowadzenia biznesu na najbliższe 5 lat. W przygotowaniu tych dokumentów musi opierać się na analizie rozwoju rynku w oddzielny region, liczba konkurentów i ich przybliżony obrót. Najlepiej, jeśli tę pracę poprowadzą profesjonaliści, tak jak subiektywność obliczeń może zniekształcić rzeczywisty obraz tego, co się dzieje.
2
Określ główne sfery działalności przedsiębiorstwa. Otwierając agencja reklamowa, należy dokonać wyboru w ilościach projektu: agencja reklamowa pełnego cyklu, świadczenie usług poligraficznych, branding, zdarzenie-marketing (przygotowanie i prowadzenie przyjęć i innych imprez).
3
Szczególną uwagę w tworzeniu biznes planu należy zwrócić kopiami sfer działalności. Będą one potrzebne do tego, aby uchronić przedsiębiorstwa przed bankructwem w przypadku, gdy zarabiają własną bazę klientów nie uda. Wszystkie wybrane specjalizacji wprowadzić w wykazie ОКВЭД, ale pamiętaj, że w rejestracji przedsiębiorstwa może być odrzucona, jeśli ich ilość przekroczy 25 pozycji.
4
Przystąpić do poszukiwania biura jeszcze przed rozpoczęciem rejestracji firmy. Dla agencji reklamowej, która dopiero planuje powiedzieć o sobie na rynku, bardzo ważne są zewnętrzne atrybuty. To jest dla nich konkurencja i potencjalni klienci będą oceniać rzetelność początkujących. Należy ująć wstępną umowę z najemcą i wpłać zaliczkę, jako osoba prywatna. A po otrzymaniu świadectwa niezwłocznie przystąpić do aranżacji biura.
5
Złóż dokumenty na rejestrację firmy w urzędzie skarbowym. Jednocześnie nabywa sprzęt biurowy i zacznij pracę kadrową. Z techniki biurowej konieczna: telefon-fax, 2-3 komputera, ksero i drukarki. Ponadto, konieczna meble, ale czasami można ją wziąć wynajęcia wraz z pomieszczeniem biurowym.
6
Kadrowy pytanie będzie rozwiązać o wiele trudniejsze. Profesjonalne reklamodawcy podjąć ryzyko, w tym projektantów, copywriterów i reżyserzy niechętnie reagują na oferty pracy od nieznanych firm. Dlatego dużą rolę w pomyślnym napełnianiu stanu przez profesjonalną kadrę, będą decydować kontakty. Dla agencji reklamowej pełnego cyklu potrzebne projektant poligrafii, projektant kreatywnych pomysłów, dwa рекламиста na aktywne sprzedaży, криэйтор (kierownik ds. tworzenia kreatywnych programów). Według tradycji, stanowisko dyrektora przejmuje założyciel przedsiębiorstwa.
Kategoria:
Więcej