Skuteczna reklama – ważne narzędzie do pozyskiwania nowych klientów. Duże znaczenie ma i na rynku nieruchomości, usług, który charakteryzuje się wysokiej konkurencyjności. Aby utworzyć bazę klientów, agencji nieruchomości należy wybrać najbardziej skuteczne kanały promocji.
Trzeba
- – budżet na reklamy;
- – dane kontaktowe MEDIÓW drukowanych i firm reklamowych;
- – strona w internecie.
Instrukcja
1
Regularnie podawać reklamy w lokalnych gazetach. Mogą to być specjalistyczne publikacje dotyczące nieruchomości, jak i po prostu gazeta bezpłatnych ogłoszeń. Wybierz, aby taka reklama najbardziej atrakcyjne nieruchomości i staraj się zgłaszać swój blok reklamowy jak można więcej.
2
Użyj MEDIÓW drukowanych w celu zwiększenia i wzmocnienia reputacji swojej agencji. Do tego publikować w imieniu wiodących specjalistów firmy przeglądowe i informacyjne artykułów prasowych i specjalistycznych gazetach i czasopismach. To pomoże zwiększyć zaufanie ci ze strony potencjalnych klientów i wzmocnić swoją reputację jako profesjonalistów, dobrze zorientowanych w swojej sprawie.
3
Umieść reklamę zewnętrzną w okolicy lokalizację swojego biura. To może być fatalna szyld, filary lub banerowe konstrukcji. Należy koniecznie podać nazwę i dane kontaktowe twojej agencji nieruchomości. Zaletą tego typu reklamy jest to, że nawet jeśli w tej chwili człowiek nie zainteresowany zakupem lub sprzedażą nieruchomości, może on zapamiętać nazwę firmy i zwróci się do ciebie, gdy mu potrzebne swoje usługi.
4
Umieść reklamę na środkach transportu publicznego, korzystając z usług firm reklamowych. Wybieraj te pojazdy, których trasa przebiega po najbardziej zatłoczonych i ruchliwych zakątków miasta, na przykład, ulicami lub miejsc, gdzie znajdują się duże centra handlowe. Taka forma reklamy pozwala na dotarcie do dużej grupy odbiorców potencjalnych klientów.
5
Szeroko korzystać z możliwości internetu. Możesz stworzyć własną stronę-wizytówkę, prowadzić blog w imieniu firmy, umieszczać banery reklamowe na tematycznych witrynach lub dużych miejskich portalach. Ponadto, można umieszczać ogłoszenia dotyczące nieruchomości w internetowych katalogach, które pozwalają użytkownikowi na wyszukiwanie po mieście, metry, kosztów itp. Taki sposób na przyciągnięcie klientów jest szczególnie skuteczny w dużych miastach, gdzie ludzie coraz częściej zwracają się do internetu w poszukiwaniu ofert na rynku nieruchomości.
6
Uważaj na jakość obsługi klientów i dbać o prawnej czystości każdej transakcji. Stosując się do tych zasad, będziesz w stanie zapewnić sobie, chyba jeden z najbardziej efektywnych kanałów promocji – „słowo z ust radio”. Jeśli klienci będą zadowoleni ze współpracy z wami, polecają twoją agencja nieruchomości znajomym i przyjaciołom.
Kategoria:
Więcej