Jak nazwać klub fitness

Wybór nazwy dla klubu fitness – bardzo odpowiedzialna sprawa. Dobra nazwa powinna odzwierciedlać koncepcję klubu, zorientowanie na konkretne kategorie klientów, politykę cenową i inne ważne niuanse. Oczywiście, to dobra nazwa sama w sobie nie gwarantuje zysku, ale pozwoli znacznie zaoszczędzić na reklamie.

Jak nazwać klub fitness

Instrukcja

1
Zrób listę sala fitness swojego miasta. Twoje zadanie – aby nie powtarzać już istniejące nazwy. To размоет koncepcji – będzie stale mylić z konkurencją. Jednak jeśli jakieś słowo lub kombinacja ci się spodobać, zapisz go na osobną stronę notatnika – być może w przyszłości będzie można go skutecznie pokonać.
2
Wybór nazwy zależy od tego, jakie usługi planujesz udostępniać i na jaką publiczność kierowane. Jeśli główny kontyngent – kobiety, nazwa klubu powinna brzmieć ładnie i efektywnie. Mężczyźni potrzebują więcej krótką i jednoznaczną nazwę, bez zbędnych ozdób. Sala, w który będą przychodzić mężczyźni, dziewczyny i rodziny z dziećmi powinny mieć neutralny szyld, który zadowoli wszystkie grupy docelowe.
3
Zostawcie w spokoju streszczenie słowa – „fitness”, „wellness”, „style”, „sport” i podobne. Ludzie przyjdą na twój pokój nie za mitycznym „fitness” – ich interesuje piękna figura, wypukłe mięśnie lub pozbycie się nadmiaru tłuszczu. Świetny pomysł – nazwa, bezpośrednio wskazujące na części ciała, które wymagają opracowania. „Damskie” sale mogą nosić nazwy „Talia”, „Суперформы” lub „Światowe nogi”, męskim „качалкам” nadaje tytuły jak „Mięsień”, „Biceps” lub „Press”.
4
Wcale nie musisz ograniczać się nazwą z jednego-dwóch słów. Spróbuj bardziej rozbudowany nazwę, na przykład „Studio pięknego ciała”. Do takiego wyrażenia nie trzeba wymyślać dodatkowe slogany i w celu wyjaśnienia podpisu – koncepcja lokalu wyłożona jest bardzo jasne i od razu zrozumiała potencjalnym klientom.
5
Nazwa musi być dobrze zapamiętane i zawsze być na rozprawie. Pomyśl i o percepcji wzrokowej, – wygląd zewnętrzny szyld też jest bardzo ważny. Spróbuj na przyszłą szyld oryginalne kombinacje w stylu „90-60-90” lub „20 cali”. W takich nazwach jest intryga – to na pewno zainteresuje przyszłych klientów.
logo

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.