Jak umówić się na spotkanie z klientem w 2017 roku

Doświadczony, czy biznesmen, czy początkujący, czy proponujecie znaną produkty lub tylko rozkręcić swoją markę — w każdym razie trzeba przekonać kupującego, że towar ten jest mu potrzebne. Najlepszym sposobem, aby to zrobić — odbiór osobisty.

Trzeba

  • – telefon;
  • – komputer;
  • – dostęp do internetu.

Instrukcja

1
W świecie finansów działa prawo „Czas to pieniądz”. Dlatego twoim pierwszym zadaniem jest pokazać klientowi, że twoja oferta jest unikalna i niezwykle obiecujące. Tylko w tym przypadku zdecyduje się poświęcić czas i przyjdzie na spotkanie.
2
Aby umówić się na spotkanie z klientem, możesz zadzwonić do potencjalnego nabywcy lub wysłać mu zaproszenie przez e-mail. Każda metoda ma swoje plusy i minusy.
3
Kiedy dzwonisz do klienta, to, słysząc jego odpowiedź, możesz dostosować swoją strategię w trakcie rozmowy. Zwiększa to twoje szanse na pozytywną odpowiedź, pod warunkiem, że klient zna ciebie i twojej firmy. W jednym tylko tytule twojej firmy w jego pamięci raz wyjdzie jasny, pozytywny obraz, i przyjdzie na spotkanie. A oto człowiek, który nigdy nic z asortymentu nawet nie widziałem, za pośrednictwem rozmowy telefonicznej zaprosić trudniejsze. Przecież bardzo niejasno przedstawia to co mu trzeba odłożyć wszystkie sprawy i jechać do ciebie.
4
Dlatego do zaproszenia nowych klientów lepiej korzystać z internetu. Po pierwsze, w ten sposób będziesz mógł zaprosić ani jednego, a wielu klientów i zorganizować rozszerzoną spotkanie. Po drugie, człowiek będzie w stanie myśleć, studiować zaproszenie bliżej i wrócić do niego później. Po trzecie, można uprościć klientowi zadanie, określając w zaproszeniu nie tylko miejsce i czas spotkania, ale i trasę przejazdu, numer telefonu kontaktowego i inne przydatne dane.
5
Jeśli zdecydujesz się zaprosić na spotkanie stałego klienta za pośrednictwem rozmowy telefonicznej, to z góry zaplanuj rozmowę. Po obowiązkowego pozdrowienia i pytań o charakterze ogólnym (jak wasze postępy? jak rodzina? itp.) przejdź do cel rozmowy, ale nie spiesz się, aby ujawnić wszystkie karty.
6
Często nie chcąc iść na spotkanie, klient, po zapoznaniu się oferta, mówi: „chętnie bym przyszedł, ale zajęty w tym czasie”. Dlatego najpierw zapytaj swojego nabywcy, co robi w danym dniu. Upewniając się, że klient jest wolny, opowiedz mu o przedmiocie swojego przyszłego spotkania.
7
Ale każdego kupującego produktów przyciąga określony zestaw cech. Dlatego koniecznie kup notatnik, w którym będziesz świętować preferencje i życzenia swoich klientów. To znacznie zwiększy efektywność twojej pracy. Przecież w każdym konkretnym przypadku, można донесете nie ogólne informacje, a informacje, które naprawdę zainteresuje klienta.
8
Zasada ta jest zachowana i w elektronicznych zaproszeniach. Jeśli nie masz jeszcze trochę nabywców, to zrób indywidualne zaproszenie dla każdego z uwzględnieniem cech popytu.
9
Zapraszając nowego klienta, zapisz podstawowe informacje na temat zalet produktu i korzyści bieżącej oferty.Na początkowych etapach pracy lepiej wziąć za podstawę lub całkowicie skopiować reklamy opracowanej dla twojej firmy przez doświadczonych specjalistów.