Jak napisać rozkaz o prawo podpisu
Aby kierownik, główny księgowy lub inny pracownik pełniący obowiązki w czasie z braku, można podpisać prawne, finansowe i inne dokumenty, należy przyznać im prawa do podpisu. W tym celu należy wydać rozkaz na opracowanym formularzu. Do niego dołączony jest dokument z próbkami osobistych podpisów wyżej wymienionych osób.
Trzeba
- – formularz zlecenia, ustanowione w przedsiębiorstwie;
- – dokumenty przedsiębiorstwa;
- – prawo pracy;
- – pieczęć organizacji;
- – wzory podpisów;
- – personelu harmonogram.
Instrukcja
1
Rozkaz o nabywania prawa podpisu, zazwyczaj składa się w dowolnej formie lub na specjalnym formularzu firmy, jeśli dział biurowej opracował go. Obowiązkowym rekwizytem na распорядительном dokumencie jest nazwa firmy, która musi być określona zgodnie z regulaminem, inny dokument założycielski. Nazwa rozkazu musisz pisać wielkimi literami. Po nim należy numer dokumentu, data jego wydania.
2
Tematem rozkazu w tym przypadku będzie nadanie prawa podpisu. Przyczyny sporządzenia dokumentu należy podać wtedy, gdy dzieje się nałożenie obowiązków dyrektora lub głównego księgowego na czas określony.
3
W wykonawczej (treści) podaj nazwy stanowisk, działów, danych osobowych pracowników, наделяемых prawym podpisu. Należy pamiętać, że prawo do pierwszego podpisu jest kierownikiem przedsiębiorstwa, drugi – główny księgowy.
4
Jeśli dzieje się nałożenie na pracownika organizacji obowiązków jedynego organu wykonawczego lub głównego księgowego, wprowadź okres, na który pracownik jest upoważniony do podpisywania.
5
W zarządzeniu należy napisać wykaz dokumentów (finansowego, prawnego, prawego charakteru), które ma prawo podpisać lub inna osoba.
6
Rozkaz należy zapewnić podpisem dyrektora przedsiębiorstwa. Zapoznanie specjalistów, obdarzonych prawem podpisu z dokumentu odbywa się zazwyczaj kadrowych pracownika.
7
Do zarządzenia dołączono wzory podpisów dyrektora, głównego księgowego i osób, które mają prawo podpisywać za nich, finansowe, prawne, dokumenty prawne.
8
Często na czas wykonania obowiązków kierownika lub głównego księgowego pracownik składa pełnomocnik, który tak samo, jak i postanowienie o tymczasowym nabywania prawa podpisu, ma moc na czas określony.