Jak zwiększyć moc карбюраторного silnika VAZ

Do tej pory jeszcze na krajowych autostradach jest na tyle dużo samochodów VAZ klasycznej компановки i przedniego napędu z карбюраторными silnikami. Często przed автовладельцами rodzi się pytanie, jak zwiększyć jego moc. Istnieje wiele sposobów na rozwiązanie tego problemu.

Instrukcja

1
Filtr powietrza zerowego сопротивленияНачните proste: należy zainstalować filtr powietrza zerowego oporu, tak zwany „нулевик”. Go łatwo kupić na rynku wtórnym lub w sklepach internetowych. Sposób instalacji:Начините z demontażu obudowy starego filtra i rury podającej ciepłe powietrze w zimnych porach, rury odprowadzania картерных gazów. Instalację filtra zerowego oporu wykonać według załączonych instrukcji. Dodatek 3-5 procent mocy państwu zapewnić.
2
Żarówka глушительУстановите żarówka tłumik. Zacznij od demontażu rezonatora i starego tłumika. Kolektor wydechowy, tak zwane „spodnie”, zostaw to. Instalacja nie zajmuje dużo czasu, opaski, zawieszki gumy nie będą zmieniane. Średnica rury należy wybierać zgodnie ze swoimi preferencjami. Ale jest jeden minus: szum przy przyspieszaniu i resetowania gazu może się nie podobać innym ludziom, tak i nie można wykluczyć problemy z inspektorami policji drogowej.
3
Zwiększenie stopnia сжатияСнимите głowicę cylindrów, отфрезеруйте jej w specjalistycznym warsztacie na 0.5-1 mm, a tym samym zmniejsza się objętość komory spalania i zwiększyć stopień kompresji. Dostaniesz podwyżkę w mocy na 12-15 procent. Należy pamiętać, że trzeba będzie po opisanej powyżej procedury stosować benzynę o liczbie oktanowej 95-98.
4
Instalacja sportowego распредвалаСпортивный wał rozrządu zapewnia optymalne podawanie pełnego naładowania mieszanki do cylindra, co zwiększa wysokość podnoszenia zaworów. W celu zwiększenia mocy silnika ustalane тюнинговые krzywki, odznaczające się wyjątkową płynnością profilu, zapewniające niezawodną pracę mechanizmu rozrządu. Cechą sportowych wałków jest to, że ich zastosowanie odsuwa granicę detonacji, w szczególności przy małych prędkościach obrotowych wału korbowego.Istnieje wiele rodzajów sportowych распредвалов, przeznaczonych do różnych celów:— dalszy moment obrotowy wałek do jazdy miejskiej;— uniwersalny wał „miasto — trasa”;— konnej wał „trasa”.Wałek rozrządu z mniejszym wzrostem zaworów zapewnia pozytywny wpływ na niskich prędkościach obrotowych wału korbowego, natomiast wał rozrządu z dużym wzrostem pozwala zwiększyć moc na wysokich częstotliwościach.