Jak zmienić tłumaczenie na stanowisko dyrektora generalnego
Przenieść pracownika na stanowisko generalnego dyrektora może w drodze decyzji fundatorów w formie protokołu. Z pracownikiem należy zawrzeć dodatkową umowę do swojej umowy o pracę, przy czym jego pokój nie zmienia. W osobistej karcie należy zrobić znak o takim tłumaczeniu, a w pracowników książki – dodaj wpis, zapewnić jej odpowiednio.
Trzeba
- – dokumenty pracownika;
- – protokół zgromadzenia ustawodawczego (jednoosobowa decyzja jedynego uczestnika);
- – dokumenty przedsiębiorstwa;
- – pieczęć organizacji;
- – Kodeks pracy federacji ROSYJSKIEJ;
- – personelu harmonogram;
- – opis stanowiska pracy instrukcja dyrektora;
- – umowa o pracę z pracownikiem.
Instrukcja
1
Jeśli firma ma kilka założycieli, należy zebrać rada uczestników, gdzie wynieść na porządku obrad możliwość tłumaczenia na stanowisko dyrektora danego pracownika. Decyzja należy sporządzić w formie protokołu, w którym przepisać dane osobowe pracownika, jego czasu pracy pokój, wykonywany zawód i nazwę usługi (działu), gdzie on pracuje. Dokument do teraz, ponumerować, a także zapewnić podpisami przewodniczącego i sekretarza zgromadzenia ustawodawczego (z podaniem ich nazwisk, inicjałów).
2
Kiedy w przedsiębiorstwie jeden uczestnik, może on wynieść jednoosobową decyzję o tłumaczeniu na stanowisko szefa organizacji, na przykład, dyrektora handlowego. Jedyny fundator powinien zapewnić dokument swoim podpisem i pieczęcią firmy.
3
Tak jak u pracownika, tłumaczenia na stanowisko jedynego organu wykonawczego, pracy funkcja znacznie się zmienia, to należy zawrzeć dodatkowe porozumienie do umowy (kontraktu) ze specjalistą. Wynagrodzenie, dopłata, nagroda, tytuł pracy, a także wykaz obowiązków muszą spełniać płacy i pracy funkcji dyrektora, прописанным w normalnym rozkładzie i instrukcje. Zazwyczaj z kierownikiem sporządza się umowę (umowa do niego) na określony czas (od roku do 5 lat). Okres jego ważności wprowadź statut, inny dokument założycielski, gdzie jest napisane warunki przyjęcia pierwszej osoby przedsiębiorstwa. Przesuń заверку umowy, gdzie ze strony pracodawcy prawo do podpisu ma przewodniczący rady fundatorów (jedyny uczestnik), ze strony pracownika – tłumaczony na stanowisko dyrektora generalnego specjalista.
4
W drugiej części karty osobistej przetłumaczonego pracownika zrób znak, a w pracy książkę wprowadzić zapis o przeniesieniu, której podstawą jest protokół spotkania założycielskiego (jednoosobową decyzję). Wprowadź numer i datę dokumentu w czwartej kolumnie. Przy czym zapis o przeniesieniu drukiem ogłaszać opcjonalne, takie заверку należy przeprowadzać w przypadku zwolnienia.