Jak usunąć zapisywanie hasła

Niektóre przeglądarki w systemach z rodziny Windows po wpisaniu hasła oferują go zapisać. Aby to zrobić należy nacisnąć odpowiedni przycisk. Ale ta funkcja jest potrzebna nie zawsze, więc można ją łatwo wyłączyć.

Instrukcja

1
Program Internet Explorer. Anulować zapisywanie haseł w przeglądarce jest bardzo prosta: w przypadku wyświetlenia odpowiedniego okna dialogowego zamiast zwykłego przycisku „Tak” należy nacisnąć klawisz „Nie”. Wtedy to okno nie pojawi się po wpisaniu danych rejestracyjnych lub próby uwierzytelniania na jednym z używanych stron. Aby usunąć wcześniej zapisane hasła, należy przejść na stronę główną serwisu (w formę uwierzytelniania), dwukrotnie kliknąć puste pole „Login”, zaznaczyć go i nacisnąć klawisz Delete. Ponieważ przerwano zapisywanie danych logowania, pola „Login” i „Hasło” nie będą wypełniane automatycznie.
2
Mozilla Firefox. Aby zrezygnować z tej opcji, należy w głównym oknie programu przejść do menu „Narzędzia” i wybrać opcję „Ustawienia”. W wyświetlonym oknie przejdź do zakładki „Zabezpieczenia” i usuń zaznaczenie z opcji Zapamiętania hasła do witryn”. Aby usunąć zapisane hasła na tej samej karcie „Zabezpieczenia” i kliknij przycisk „Zapamiętane hasła”. W otwartym oknie wybierz żądaną polecenia i kliknij przycisk „Odinstaluj” lub „Usuń wszystkie”.
3
Opera. W głównym oknie przeglądarki przejdź do górnego menu „Narzędzia” i wybierz „ustawienia Ogólne”. Przejdź do sekcji „Formy” i odznacz opcję „Włącz zarządzanie hasłami”. Do czyszczenia danych logowania kliknij menu „Narzędzia”, wybierz „Zaawansowane”, a następnie przejdź do modułu „Zarządzanie hasłami”.
4
Google Chrome. W głównym oknie programu kliknij na przycisk z symbolem klucza i w wyświetlonym menu wybierz opcję „Ustawienia”. Następnie kliknij w wierszu „Prywatne rzeczy” i w sekcji „Hasła” zaznacz opcję „Nie zapisuj haseł”. Aby usunąć zapisane hasła należy w tym samym bloku „Hasła” nacisnąć przycisk „Zarządzanie hasłami”, wybrać żądaną wiersze i usunąć te wartości.