Jak sporządzić cv psychologa

Do sporządzania każdego cv należy podchodzić odpowiedzialnie – to twoja wizytówka, przeglądanie której musi wywołać pragnienie koniecznie porozmawiać z tobą osobiście. Chcąc zająć wakujące stanowisko psychologa, należy przestrzegać podstawowe zasady sporządzania cv i dostosuj go pod konkretne stanowisko.

Instrukcja

1
Wprowadź dane osobowe. Należą do nich imię, drugie imię, nazwisko, dzień i rok urodzenia, status rodzinny. W niektórych firmach istnieje wymóg podać obywatelstwo. W tym samym ustępie wymień sposoby komunikacji – adres e-mail, telefon komórkowy, domowy komórkowe i zaznacz, w jakim czasie można dostepne jak się z wami skontaktować się lepiej.
2
Informacje na temat danej pozycji musi być konkretne. Nie należy pisać łącznie, należy podać specjalizację. Jeśli składasz cv do firmy, gdzie jest wolny etat psychologa z wąską specjalizacją, to proszę formułować pozycję tak.
3
Informacje o edukacji musi być kompletna – prosimy podać nie tylko uniwersytet lub instytut, który ukończono, ale i kursy podyplomowe, przejechane seminaria itp. czy możesz potwierdzić swoją wiedzę dyplomami czy certyfikatami, to wprowadź to.
4
Doświadczenie w pracy – ten element cv musi być najbardziej obszernych. Ważne jest, aby w pełni odzwierciedlić to właśnie to doświadczenie, które otrzymano w tej specjalności. Wszystko, co nie ma nic wspólnego z psychologii, nie musisz wybierać. Zacznij od opisu obowiązków w czasie praktyk i zakończeniu ostatnim miejscem pracy – należy opisać szczegółowo, podając datę i osobiste zasługi. Wartość psychologa jako profesjonalny składa się właśnie w jego наработанном stażu – taka jest specyfika stanowiska. Podziel swój staż, jeśli jest to zgodne z rzeczywistością, na poszczególne kategorie (pedagogiczny i psychologiczny, na przykład).
5
Opisz nam swoje profesjonalne umiejętności jak najpełniej – czy masz doświadczenie w pracy z grupą osób, lub z osobami prywatnymi, które z wyników osiągniętych podczas pracy uważasz za swoją osobistą zasługą, co może być pomocne właśnie w tej firmie i na tej pozycji. Jeśli samodzielnie przygotowywali i przeprowadzali szkolenia, to koniecznie wprowadź temat zajęć i liczba uczniów.
6
Wyliczanie zdolności i umiejętności, które mogą przydać się w pracy, powinno być krótkie. Jeśli jesteś właścicielem władający różnymi językami, to koniecznie określ poziom wiedzy. Obecność twórczych talentów zaznacz odpowiednim kontem. Nie warto poświęcać wiele uwagi do opisu swoich cech osobowości.