Jak skonfigurować połączenie byfly
Byfly jest znakiem towarowym firmy „Белтелеком”, który zapewnia szeroki dostęp do sieci internet we wszystkich miastach Republiki Białoruś. Do konfiguracji połączenia należy wykonać kilka prostych zabiegów, a w razie pytań dzwonić do działu informatycznego firmy telefonicznie 123.
Instrukcja
1
Otwórz menu główne systemu operacyjnego „Start”, klikając odpowiedni przycisk na pasku zadań lub naciśnij klawisz Win. Przejdź do „Panel sterowania”, wybierz opcję „Sieć i internet”. Przejdź do menu „połączenia Sieciowe” i wybierz funkcję „Utwórz nowe połączenie”. Kliknij przycisk „Dalej” w oknie, które się pojawi.
2
Zaznacz opcję „Połącz z internetem” i przejdź do następnego kroku programowania. Wybierz opcję „konfiguruj moje połączenie ręcznie”, aby samodzielnie wprowadzić ustawienia sieci. W przeciwnym razie mogą wystąpić problemy z dostępem do internetu. Kliknij przycisk „Dalej”. Dla połączenia w sieci byfly w kolejnym kroku należy wybrać „Przez szybkie połączenie, w którym należy wprowadzić nazwę użytkownika i hasło”.
3
Wypełnij okno z informacją o dostawcy i użytkownika. Wprowadź nazwę dostawcy BuFly, wprowadź w odpowiednie pola nazwę użytkownika i hasło, które podane zostały w formularzu podłączenia do internetu. Potwierdź hasło. Przejdź do następnego kroku programowania. Zaznacz pole wyboru obok polecenia „Dodaj skrót do połączenia na biurko” i zakończ dodawanie nowego połączenia.
4
Znajdź na pulpicie skrót do podłączenia do sieci ByFly i kliknij na niego dwa razy, aby uruchomić. Pojawi się okno, w którym znajdują swój login i zakodowane hasło. Kliknij na przycisk „Właściwości”. Przejdź na zakładkę „Bezpieczeństwo”, kliknij na przycisk „Zaawansowane” i wybierz „Ustawienia”. Pozostaw zaznaczenie tylko w pobliżu protokołów PAP i CHAP. Kliknij dwa razy na przycisk „Ok”.
5
Skonfiguruj połączenie ByFly według denerwuje przypomnienia, które rozmieszczone są na oficjalnej stronie internetowej spółki pod linkiem http://byfly.by/client/service. Tutaj znajdują się instrukcje dla modemów ADSL, Wi-Fi i WiMax. Jeśli masz problemy z połączeniem, to zadzwoń na bezpłatny numer 123 i skonsultować się ze specjalistą, czy należy wezwać na dom.