Jak rozwiązywać kołowe przykłady

Nowoczesna matematyka dla uczniów klas młodszych obejmuje podstawy algebry i geometrii. Nie na próżno od rodziców, plotka wymagają, aby oni nauczyli swoich dzieci umiejętności ustnego konta do 10, a także uczyły je klasyfikować przedmioty według funkcjonalny.

Instrukcja

1
Dzisiejsze podręczniki do 1 i 2 klasy, wypełnione takimi zadaniami, nad którymi łamią sobie głowy taty i mamy uczniów klas młodszych. Jednak wśród samych uczniów, przykłady i zadania nie powodują trudności, ponieważ wraz ze zwykłymi działaniami matematycznymi na lekcjach matematyki uczą i początki logiki matematycznej.
2
Tak zwane „okrągłe przykłady” odnoszą się właśnie do takich zadań, w których trzeba nie tylko dodawać, odejmować i mnożyć, ale i zbudować logiczny szereg. Dzieci określa pewną liczbę przykładów, które muszą wykonać w odpowiedniej kolejności.Zasady kołowych przykładów są to.
3
Wszystkie przykłady podane są wymieszane. Odpowiedź jednego przykładu jest początkiem dla kolejnych. Z ogólnej liczby przykładów zadania wybiera się właśnie w taki sposób i ustawiają się w łańcuch (słupek).
4
Nie uzyskanie prawidłowego wyniku, nie można rozwiązać poniższy przykład i poprawnie stworzyć łańcuch. Odpowiedź ostatniego przykładu jest początkiem pierwszego, co daje nazwę „okrągłe przykłady”.
5
Na przykład: 7+4 5+8 11-6 13-5Решать należy: 7+4=11 11-6=5 5+8=13 13-5=7, odpowiedź każdy przykład jest początkiem do późniejszego, że i wynosi łańcuch lub koło.
6
Okrągłe przykłady rozwiązywane są zarówno ustnie, jak i pisemnie. Dzieciom podobają się zadania tego rodzaju, szczególnie jeśli muszą decydować się na czas. Dlatego bardzo często przy rozwiązywaniu kołowych przykładów nauczyciele uciekają się do gry i formie kształcenia. Szczególnie w młodszych klasach.
7
Baśniowe postacie ludowych bajek lub kreskówek zadają przykłady i rozwiązują je razem z uczniami. Zazwyczaj okrągłe przykłady w młodszych klasach zawierają podstawowe działania na dodawanie i odejmowanie jednoznacznych numerów. Jednak później kołowe przykłady mogą zawierać wiele działań na dodawanie, odejmowanie, dzielenie i mnożenie dwu – i trzycyfrowych liczb.