Jak otworzyć sklep, w którym wszystko w jednej cenie
Ciekawe rozwiązania przyciągają klientów i pomagają zająć pozycję lidera. Sklep z towarami, продающимися w jednej cenie, bez wątpienia, jest jednym z takich udanych znalezisk i świetnym marketingowym przebiegiem.
Trzeba
- – biznes plan;
- – inny towar jednej kategorii cenowej,
- – kapitał startowy.
Instrukcja
1
Zanim otworzyć taki sklep, zrób biznes-plan. Zastanów się, co dokładnie masz zamiar handlować. W jaki sposób można znaleźć taką grupę różnych towarów, uogólnienie ceny których nie zaszkodzi, a wręcz pomoże podnieść rentowność firmy.
2
Zdecyduj z kategorii cenowej, czyli jaki będzie cena na swoje towary. Na przykład, jeśli masz zamiar handlować wysokiej jakości sprzęt agd i sprzedawać wszystko za 50 tys. zł, jest mało prawdopodobne, twój sklep będzie cieszyć się popularnością. Oczywiście, jeśli nie będziesz handlować na straty.
3
Wybierz najbardziej zawieszenia i mniej ambitne towar, znajdujący się w jednym przedziale cenowym. Można skupić się na „мелочевке”. Na przykład, może to być wysokiej jakości biżuteria lub miękkie pluszowe zabawki, pościel lub doniczkowe kwiaty itp. Oczywiście, wśród danych kategorii produktów zakres cen może być również bardzo duży, ale i twoim zadaniem jest dobrać takie z nich, które zajmują jedną cenową niszę.
4
Zaplanuj projekt wyglądu i wnętrza twojego sklepu. Jest on w dużej mierze będzie zależeć od tej produkcji, której będziesz handlować. Nie zapomnij zamówić atrakcyjny szyld, информирующую o tym, co sprzedajesz inny towar w tej samej cenie.
5
Nie żałujcie pieniędzy na „rozkręcenie” biznesu. Zamów reklamę w lokalnych MEDIACH, przeprowadzać konkursy, promocje itp. Zrób uroczyste otwarcie swojego sklepu, zaproś prasy, pierwszych stu klientów organizowanie prezenty.
6
Należy zwrócić uwagę, szkolenia personelu, ich kształt, wyprodukowanej w jednym имиджевом stylu. Niech sprzedawcy poznają specjalne „mowy przynęty” dla klientów, aktywne, profesjonalne stanowisko.
7
Zorganizuj w sklepie usługi dodatkowe i rozrywka. Na przykład, dla dzieci mini-kawiarnia, w której, nawiasem mówiąc, też może być w tej samej cenie. To przyciągnie większą liczbę klientów.