Jak zwiększyć sprzedaż chleba
W handlu pieczywem, jak i w każdej innej branży handlowej, istnieje konkurencja. Aby zwiększyć sprzedaż chleba, należy zastosować kilka sztuczek, które mogą wyprowadzić swój biznes na czołowe pozycje.
Instrukcja
1
Rozwiń sieć handlową. Jeśli masz jeden punkt handlowy, to i wyniki sprzedaży będą odpowiednie, a jeśli ich nie będzie, na przykład, więcej niż dziesięć – sprzedaż odpowiednio wzrosną. Oprócz zwykłych sklepów można otwierać mini-piekarni, mobilne kioski, działy w supermarketach itp..
2
Zaproponuj klientom szeroki asortyment wyrobów piekarniczych. Można piec ponad 20 odmian chleba, od klasyki do królewskiego chleba z suszonymi śliwkami i suszonych moreli, a także fitness-pieczywo chrupkie, borodino chleb, matsu, pita itp..
3
Zaplanuj opakowanie towaru. Użyj indywidualne pakiety, droższe odmiany chleba owijać w papier. Należy małą wagę produktów dla różnych grup ludności.
4
Uważnie trendy konsumpcji na rynku zbóż i produktów pokrewnych grup mąki produktów, sprawdzić rosnące sektora i wyjść do nich. Na przykład, mogą to być cross piekarnie, wyroby z mąki pszennej z przyjemnym wyglądem, małym развесом i w atrakcyjnym opakowaniu.
5
Układaj sieć handlową wspólnie z producentami innych towarów. W każdej placówce handlowej zwiększać udział towarów na ladzie. Walcz z przeciwnikami o każdy centymetr kwadratowy prezentuje.
6
Twórz rozległą sieć kawiarni-piekarni-cukierni. Konsument myśli nie odmian produktów, na przykład: „chleb „Tybetański” z ziołami”, a kategorii punktów handlowych. Na przykład: „Oto tam zawsze sprzedają się bardzo słodki chleb, i dlatego ja tam ciągle go kupuję. W pobliskim sklepie chleb bardzo ciężko, a jego zakup nie radzę”. Dlatego, выпекая na miejscu gorące produkty, można osiągnąć większą popularność, niż przywożąc chleb skądś z daleka.
7
Należy uważać, aby sprzedawcy-konsultanci w swoich działach zostały w oryginalnym stroju, różniły się uprzejmością i kompetencji.
8
Organizowanie degustacji w punktach sprzedaży nowych odmian produktów. Nie żałujcie pieniędzy na reklamy w mediach, przeprowadzać różne promocje, rabaty różnych kategorii obywateli itp.