Jak nazwać sklep odzieży włoskiej
Otwieranie własnego biznesu – odpowiedzialny, ale bardzo ciekawy krok. Aby odnieść sukces w tej sprawie, wymaga nie tak dużo: wiedzę, wytrwałość i trochę wyobraźni.Od miłego nazwy sklepu zależy wiele, a znalezienie stworzyć odpowiedni wariant wcale nie takie trudne.
Instrukcja
1
Otwarcie sklepu odzieży włoskiej – skomplikowany proces. Decydując się wszystkie problemy ze znalezieniem dostawców, odpowiedniego pomieszczenia, sklep sprzętu, zatrudnieniem, sprzedawców itp., zostaniesz przed głównym problemem: wybór nazwy. Jest to bardzo ważny moment – przecież właśnie nazwę stanowić podstawę przyszłości marki, będzie przyciągnąć i utrzymać klientów, regulować stosunki z przyszłymi partnerami, itp. Dlatego do procesu tworzenia nazwy dla sklepu warto podejść z całą odpowiedzialnością.
2
W pierwszej kolejności analizować rynek i głównych konkurentów. Jest to konieczne, aby zrozumieć ogólne trendy w неймингу w swojej branży, a także uniknąć powtórzeń i nieudanych wyborów. Do sporządzenia takiej listy najprościej skorzystać z wyszukiwarki w internecie – jak za pomocą standardowych zapytań, jak i celowo patrząc na specjalne katalogi sklepów. Zrób specjalny dokument, który zawiera wszystkie znalezione warianty nazwy. Wybierz z nich te, które podobają ci się – później słowa te będzie można „pokonać” i przekształcenia pod swoje zadania.
3
Zdecyduj, czy będziesz wymyślać nowe słowo (neologizm) lub używasz do nazwy sklepu z odzieżą już istniejące. Pierwszy dobry wybór, jeśli planujesz stworzyć pełnowartościowy, silna marka – neologizm gwarantuje, że to słowo jeszcze nigdzie nie była używana, co oznacza, że na jego podstawie można będzie budować żadnych koncepcji. Postaraj się, aby słowo odzwierciedla istotę działalności firmy: kojarzyło się z ubraniem, Włochami, modą itp.
4
Wybieraj zbyt długie słowa, lekkie do wymowy i zapamiętywania, np.: Bella, La Rosa, Dresscodia itp. Jeśli tworzysz neologizm, spróbuj nadać mu odcień włoskiego dźwięku: Итальяника, Одеватти, Donna Дрессо itp. Zdecyduj, w jakim języku będzie napisane nazwę. Rosyjski jest bardziej zrozumiały dla większości klientów, jednak pisanie w języku łacińskim nadaje odcień фешенебельности.