Jak wymyślić nazwę kawiarni

Wymyślić nazwę kawiarni – nie chodzi z płuc. Istnieje nawet osobna przemysł reklamowy – naming, której specjaliści zajmują się tym, że dobierają odpowiednie nazwy sklepów, restauracji, kawiarni, kompleksów mieszkalnych i komercyjnych firm. I robią to z uwzględnieniem wielu czynników, ponieważ tytuł jest częścią polityki marketingowej każdego przedsiębiorstwa.

Instrukcja

1
Zanim zaczniesz wymyślać i wybrać nazwę, należy wykonać badanie tych kawiarni, że są już dostępne w twoim mieście. Im większy będzie twój marketing konkurencji, tym większe będzie prawdopodobieństwo tego, że wybrana przez ciebie nazwa jeszcze nikt nie zajął.
2
Korzystaniu z kulinarnej ukierunkowaniem swojej kawiarni. Jeśli ona będzie mieć jasno określone narodową tożsamość i w niej będzie mono kuchnia, to po prostu trzeba będzie, aby to znalazło odzwierciedlenie w tytule kawiarni, jak i potencjalnym odwiedzającym jeszcze przed jego wizyty już było jasne, kuchnia jakiego narodu zostanie im zaproponowana.
3
Jeśli zrobisz nacisk na danie główne, na przykład, pierogi i ich odmiany lub różnorodne mięsa na steki, to tu też trzeba pokonać właśnie ten temat i powiązać nazwę z tym daniem, które z pewnością będzie w zamówieniu każdego twojego gościa.
4
Jeśli będziesz sprzedawał w swoim kawiarni różnorodne posiłki, bez faworyzowania żadnej kuchni narodowej, to nie jest wybór, oczywiście, będzie najbardziej rozbudowana. Można skorzystać z неймингом w najprawdziwszym tego słowa znaczeniu i pokonać swoje nazwisko, imię. Przykładem takiego nazewnictwa są wszystkim znane marki „Smirnoff”, „Tinkoff” i liczne „Михалычи”, „Аннушки” i „Петровичи”.
5
W tytule kawiarni można pokonać cechy geograficzne, zabytki i miejsca, w którym znajduje się kawiarnia. Na przykład „Pod dębem”, „nad wodospadem”, „Na skrzyżowaniu”, „Przy moście”, „Za околицей”.
6
Można również powiązać nazwę i wzór swojego lokalu, przyznając mu dumną nazwę „zamek Rycerski”, „Chata rybaka”, „Stary młyn”.
7
Pamiętaj, że to dobra nazwa dla kawiarni ważne jest nie mniej, niż dobra kuchnia i obsługa. Idealnie powinno się wymawiać i skłaniać się łatwo, być na tyle krótki, благозвучным, nie затертым, z mocno zaznaczonym charyzmą. Dobrze, jeśli będzie miał okazję do tego, aby go zarejestrować jako znak towarowy. Do tego musi być патентночистым i охраноспособным.