Jak zorganizować klub

Kluby są różne. Istnieją kluby-kluby dla rozwiązania zaistniałych problemów. Pierwsze nazywają „kubki”, a drugi – „komisjami”. I te, i inne nie wymagają większego wysiłku w organizacji, w przeciwieństwie do klubu, utworzonego na zasadach biznesu.

Instrukcja

1
Zanim stworzyć jakąś organizację, musisz zdecydować, z kompleksem i warunków świadczonych przez ciebie usług.
2
Naszkicować biznes plan: włącz wszystkie najważniejsze chwile, dokonać obliczenia wszystkich przyszłych kosztów i ewentualnych zysków. Ocenić mocne i słabe strony projektu.
3
Ogólnie wyróżnia się kilka podstawowych etapów tworzenia i rozwoju klubu: rozwiązanie organizacyjno-prawnych (legalizacja, dokumentacja), opracowanie strony technicznej (wynajem, sprzęt, dobór personelu), reklama (pozyskiwanie klientów, wzrost popularności).
4
Co do kwestii legalności, dokładnie zbadać wszystko, co się mówi w kodeksu CYWILNEGO federacji ROSYJSKIEJ o komercyjnych i non-profit organizacji. Zrozum, co ich odróżnia, i należy opierać swój wybór na szczegółowej analizie wszystkich czynników, które mają miejsce w twoim przypadku. Podkreślają główne rodzaje struktur handlowych: spółki, Spółki itp. Do non-profit należą: organizacje religijne, niekomercyjne partnerstwo, autonomiczna organizacja non-profit, амута i inne. Przy czym każda z nich ma swoje plusy i minusy. Bardziej szczegółowo o wszystkich niuansach ci powie wykwalifikowany prawnik.
5
Do wydania decyzji o konieczności licencji, przeczytaj art. 17 ustawy Federalnej „O licencjonowaniu niektórych rodzajów działalności”.
6
W sprawach wynajmu i doboru personelu, należy opierać się na główny nurt swojej rzekomej działalności.
7
Do promocji swojego klubu skorzystaj wszystkimi dostępnymi rodzajami reklam i propagandy: radio, telewizja, MEDIA, krzykliwe plakaty, kolorowe szyldy, wszelkiego rodzaju promocje i programy lojalnościowe i tak dalej. I, oczywiście, dostęp do internetu, gdzie można stworzyć swoją stronę internetową, mały banner lub temat na forum.
8
Wszystko to na początek, a później wyrób wyraźną strukturę prowadzenia firmy i ściśle trzymać się głównych jej punktów.