Jak zaznaczyć kolumnę
Pakiet Microsoft Office zawiera Word, Outlook, Excel, PowerPoint i inne programy, które są używane do tworzenia różnych dokumentów. Utworzone pliki można otworzyć w systemie operacyjnym Windows, na przykład, aby zmienić wprowadzone wcześniej dane.
Trzeba
- — Osobisty PC;
- — Microsoft Office:
- — klawiatura, mysz.
Instrukcja
1
Informacje wprowadzone w dokumencie programu Word, może być wyrażona zarówno w formie tekstowej, tak w formie tabeli. Te ostatnie często są używane do organizowania numerycznych i danych tekstowych. Ich również stosowany do podziału tekstu w kilku głośników — kolumn.
2
Aby wstawić pustą tabelę do dokumentu programu Word, należy użyć polecenia „Tabela”, „Wklej”, „Tabela”. W oknie, które się pojawi, należy ustawić liczbę kolumn i wierszy i nacisnąć przycisk Ok. Utworzona tabela pojawi się w tym miejscu, gdzie znajdował się kursor tekstowy
3
Przecięcie wiersza i kolumny nazywa się komórką. Wszystkie są oznaczone cienkie linie ciągłe. Każdy tekst będzie wprowadzane w tej komórce, w którym znajduje się kursor tekstowy. Do zaznaczania pozycji w tabeli, na przykład, kolumny, kursor myszy należy przenieść w obszar, nie zaprogramowany tekst — on musi kupić widok pionowej pochyłej strzałki. Następnie kliknij prawym klawiszem myszy na tej zgodnym z ruchem wskazówek zegara. Aby usunąć zaznaczenie, należy kliknąć lewym klawiszem myszy w środku tabeli lub poza jej granicami.
4
Jednym z programów pakietu Microsoft Office, który jest cały tabel kalkulator — to Excel. Jest to często wykorzystywane do tworzenia różnych obliczeń, mających widok tabeli.
5
Każdy arkusz dokumentu Excel jest siatka, która składa się z kolumn i wierszy. Aktywna może być tylko jedna komórka tabelarycznego arkusza. Wokół niej pojawia się gruba ramka z uchwytem autouzupełniania. Nawet, jeśli można zaznaczyć kilka komórek – jedna pozostanie biały. Wybierany z klawiatury tekst pojawi się tylko w tej komórce.
6
Najprostszym sposobem, aby zaznaczyć kolumnę — to kliknąć lewym klawiszem myszy na komórki aktywnej, i, nie zwalniając przycisku myszy, przesunąć kursor na ramkę w górę/w dół/w lewo/w prawo.
7
Po kliknięciu prawym klawiszem myszy na nagłówku kolumny, pojawi się pionowa strzałka i zaznaczenie całej kolumny. To wyróżnienie można przenosić z kolumny do kolumny, klikając lewym klawiszem myszy z góry zgodnym z ruchem wskazówek zegara. W celu zmiany danych w zaznaczonej kolumnie, wykonaj jedną z komórek aktywnej klikając klawisz F2 na klawiaturze.