Jak zarejestrować wydawnictwo

Rejestracja wydawnictwa – dość męczący i długi sprawa. Ale jeśli cię to nie przeraża i chcesz stać się założycielem firmy, należy dokładnie zapoznać się z obowiązującymi dokumentami w dziedzinie MEDIÓW.

Instrukcja

1
Wymyśl tematykę publikacji. Dla najbardziej wysokiego wyniku finansowego można przeprowadzić badania marketingowe. Należy ustalić, jaki produktów drukowanych nie brakuje ludzi, a w odczuwalne niż nadmiar. Możliwe, że dokonasz czegoś nowego.
2
Następnie wymyślić projekt i obliczyć wszystkie koszty. Na przykład, dowiedz się, ile kosztuje drukowanie dziennika na błyszczącej okładce.
3
Dla prawidłowego prowadzenia biznesu można sporządzić biznes plan. Tam włącz obliczenia prognozy, straty i zagrożenia. Jeśli chcesz przyciągnąć sponsorów lub wziąć kredyt w banku, aby otworzyć wydawnictwa, biznes plan niezbędny.
4
Przejdź do rejestracji wydawnictwa, która trwa około miesiąca. Do tego zapłacić zapłacić koszty sądowe w dowolnym oddziale Banku. Dane konta, na które należy przelać środki pieniężne, skontaktuj się z inspekcji.
5
Wypełnij wniosek o rejestrację środków masowego przekazu. Wzór dokumentu można wziąć w Роскомнадзоре. Należy podać w nim Imię i nazwisko założyciela, nazwę wydawnictwa, kształt (magazyn, gazeta, biuletyn itp.), tematykę (polityczna, dziecięca, sportowa itp.), częstotliwość produkcji, obszar dystrybucji i źródła finansowania.
6
Jeśli jesteś osobą prawną, muszą dostarczyć do organów rejestracji Statutu. Możesz stworzyć go samodzielnie, ale w celu uniknięcia błędów należy skontaktować się z specjalistów w tym kierunku.
7
Również w swoim urzędzie skarbowym zamów wyciąg z REGON. Jeśli przekazujesz kopię, zapewnij ją u notariusza. Oprócz wyciągu podać świadectwo wystawił na konto w FNS.
8
Zrób kserokopię paszportu założyciela i przymocuj ją do wszystkich wyżej wymienionych dokumentów. Wszystkie dokumenty złóż w Autonomii. Po 30 dniach twoje świadectwo o rejestracji będzie gotowe.