Jak stworzyć własny magazyn

Własny magazyn – świetny sposób, aby połączyć kreatywność i biznes. Możesz zarabiać na sprzedaży reklam, lub odwrotnie, aby przekształcić swoje wydanie w potężny reklamowy zasób do promowania towarów, które produkujesz lub sprzedajesz. Publikacja może być kosztowne i budżetu, informacyjno nasycone lub zawierające wyłącznie reklamy – wszystko zależy od twoich potrzeb i planów na przyszłość.

Trzeba

  • – pieniądze na rozwój firmy.

Instrukcja

1
Zdecyduj, jaki rodzaj dziennika, który chcesz utworzyć. To może być informacyjne lub reklamowe wydanie, które będziesz sprzedawać, rozpowszechniać w ramach subskrypcji lub za darmo. Takie dzienniki mogą być przeznaczone na szeroką publiczność, jak i na stosunkowo wąski jej segment. Druga opcja jest korzystne, jednak tylko w przypadku, jeśli jest prawdą просчитаете ilość wybranego sektora. Na przykład, publikacja, skierowana do narzeczonych lub matek z małymi dziećmi, może stać się bardziej opłacalne, niż kolejny magazyn „Wszystko dla kobiet”.
2
Kolejny popularny wariant – wydanie własnego magazynu firmy w prezentacji lub promocyjnych. To wydanie pozwoli znacznie zaoszczędzić na reklamie zewnętrznej. Można drukować kompletny katalog produktów ze zdjęciami, publikować artykuły ekspertów i inne ważne informacje o swoim produkcie. Podobne dzienniki rozpowszechniane za darmo, wystawione na stanowiskach w biurach i sklepach firmy, dają partnerom i dostawcom.
3
Obliczyć przyszły nakład. Jeśli on nie będzie przekraczać 1000 egzemplarzy, rejestrować magazyn nie jest wymagane. W innych przypadkach należy uzyskać świadectwo mediów, które wydawane Roscomnadzor. Złóż wniosek, w którym należy określić rodzaj publikacji, jego nakład, sposób dystrybucji. Do niego dołączyć poświadczoną notarialnie kopię paszportu, a w przypadku osoby prawnej – odpis Statutu i wypis z Jedynego państwowego rejestru. Pula dla cła i przez miesiąc czekać na wydanie świadectwa.
4
Wybierz harmonogram publikacji wydawnictwa. Można drukować co miesiąc, raz na dwa miesiące lub raz na kwartał. Własne magazyny firm zazwyczaj wychodzą dwa-cztery razy w roku. Częstotliwość wyjścia nie zależy tylko od twoich możliwości, ale i od życzeń przyszłych reklamodawców.
5
Przygotowanie pierwszego numeru rozpocząć za dwa-trzy miesiące, aż do jego wyjścia. Forma redakcji. Trzeba redaktor, autorzy tekstów, zecer, fotograf i korektor. Część pracowników może pracować freelance. Do pracy w redakcji wynajmij lokal, wyposażyć go komputerami. W redakcji musi odbywać się obróbka zdjęć, korekta dziennika, jego montaż i inspekcji wstępnej.
6
Jeśli planujesz zarabiać na sprzedaży reklam, wynajem reklamowych agentów, którzy będą zajmować się jego zbieraniem. Obliczone stawki i stwórz cennik. Pierwszy pokój reklamowe placu podjęta sprzedaży znacznych rabatów. Ale jeśli twój dziennik zostanie zorganizowany poprawnie i przyciągnie czytelnika, już z drugiego pokoju, twoje zyski powinny wzrosnąć.
7
Wybierz drukarni, gdzie będą drukowane twój dziennik. Im wyższy poziom poligraficzny, tym drożej kosztuje druk i papier. Zbierz informacje na temat dużych i małych drukarniach, w tym i tych, które znajdują się w pobliskich regionach. Czasami bardziej opłaca się drukować wydanie w innym mieście, gdzie typograficzne ceny niższe.
8
Zaplanuj system dystrybucji. Свежеотпечатанные dzienniki nie trzeba „zawiesić się” w biurze – trzeba je jak najszybciej dostarczyć czytelnikom. Jeśli planujesz rozpowszechniać swoje edition za darmo, znaleźć partnerów – restauracje, centra handlowe, przychodnie lub gabinety kosmetyczne – wybór zależy od tematyki dziennika.