Jak zacząć produkować własną historię
Wydanie dziennika może przynieść jego właścicielowi miliony. Jednak aby ten biznes naprawdę opłacalne, trzeba poprawnie go uruchomić i nie dopuścić do rażących błędów. W przeciwnym razie próby uwolnienia magazyn okazałyby się tylko rozczarowanie i strata pieniędzy.
Instrukcja
1
Najpierw zdecyduj, co to będzie za magazyn. Jaka jest jego nazwa, grupa docelowa, ilość stron, tematyka, częstotliwość publikacji, itp. Przy tym należy przeprowadzić monitoring rynku: jeśli ukazuje się już wiele bardzo znanych czasopism o dzieciach, to jeszcze jedno dziecko edycja na pewno będzie zbędne i wkrótce zostanie zamknięte. Znajdź swój smak, coś, co przyciągnie czytelników.
2
Zaopatrzyć się finansami. Wierzcie mi: ci co najmniej kilka miesięcy będzie musiał pracować na własny koszt. Obliczyć wszystkie koszty i nie otwierać swój biznes, dopóki nie osiągnie żądanej kwoty. W przeciwnym razie, nawet jeśli wszystko pójdzie dobrze, prawdopodobnie, będzie musiała wziąć kredyt, albo zamknąć dziennik. Należy uwzględnić wydatki na wynajem biura, pensje dla pracowników, druk publikaci w typografii, zakup materiałów eksploatacyjnych, oprogramowania telefonii komórkowej itp..
3
Zarejestruj swój dziennik i uzyskaj licencję na jego wydanie. Jeśli czasopismo będzie dystrybuowane w całym kraju lub przynajmniej w kilku podmiotach federacji ROSYJSKIEJ, to zwrócić się należy do Autonomii. Jeśli planujesz wydawać go tylko w swoim mieście, to świadectwo może wystawić Federalna służba. Wydawać dziennik bez licencji jest nielegalne, a na jej uzyskanie może zająć trochę czasu, dlatego najpierw należy wykupić wszystkie dokumenty, a dopiero potem przejdź do wyboru biura i rekrutacji pracowników.
4
Wynajmij biuro i zatrudnić pracowników. Potrzebne są dziennikarze, menedżerowie sprzedaży, projektanci-верстальщики, fotograf, literacki, edytor, korektor, księgowy i, być może, prawnik dla sporządzenia umów i porad prawnych. Tylko dobry zespół profesjonalistów jest w stanie wydać naprawdę ciekawa historia i rozkręcić go, więc dobierać pracowników należy bardzo starannie.
5
Określ kategorie, tematy artykułów, zrób zdjęcia w jakości materiałów. Umów się na spotkanie z kilkoma firmami o reklamie: w słabo promowanych publikacji nikt nie będzie chciał dawać płatne reklamy, jednak można się zgodzić w jednym-dwóch pokojach reklamować obiekt za darmo, lub umieścić kupony rabatowe, albo umówić się na barter. Należy również rozprowadzać za darmo dziennik w kawiarniach, na dworcach, na lotniskach, w zakładach fryzjerskich, itp. Tak, można zwiększyć popularność publikacji i zrobić go bardziej rozpoznawalny.