Jak wyłączyć funkcję „Klakson”, ITT
Funkcja „Sygnał” zastępuje zwykłe długie dźwięki, które słyszy dzwoniący ci osób, na wybrany dźwięk dzwonka, żart lub efekt dźwiękowy. Usługa łączy jeden raz i jest automatycznie odnawiana co miesiąc, dopóki nie zostanie wyłączona.
Trzeba
- Telefon komórkowy lub komputer z dostępem do internetu
Instrukcja
1
Aby wyłączyć funkcję „Klakson” za pomocą telefonu komórkowego – wpisz *111*29# i naciśnij przycisk „zadzwoń”. Poczekaj na wiadomość i potwierdź wyłączenie usługi.
2
Możesz również wyłączyć funkcję „Klakson” za pomocą usługi „dostęp do Internetu-Asystent”, który znajduje się na stronie MTS. Do tego potrzebny jest telefon komórkowy lub komputer, który pozwala na przeglądanie stron internetowych.
3
Wymyśl hasło, aby uzyskać dostęp do usługi „dostęp do Internetu-Asystent”. Hasło musi składać się tylko z liter alfabetu łacińskiego i cyfr. Mieć długość od 6 do 10 znaków. Musi zawierać co najmniej jedną cyfrę, jednej dużej i jednej małej litery łacińskiej.
4
Utwórz nową wiadomość sms z telefonu komórkowego lub z programu „Connect Manager”. Dodaj do wiadomości kod 25 i po spacji wpisać wymyślone przez siebie hasła. Wyślij wiadomość sms na numer 111.
5
Otwórz w przeglądarce stronę logowania do usługi „dostęp do Internetu-Asystent”. W odpowiednich polach wprowadź numer telefonu w десятизначном formacie i stworzony przez siebie hasła. Kliknij przycisk „Zaloguj się”.
6
Kliknąć na łączu „Zarządzanie usługami”, który znajduje się w dziale „ceny, usługi i rabaty”. W oknie przeglądarki otworzy się strona, która zawiera listę wszystkich podłączonych usług.
7
Znajdź na liście podłączonych usług pozycję „Usługa GOODOK” i kliknij na link „wyłącz”. Kliknij przycisk „Wyłącz usługi”, aby potwierdzić wybór na wyświetlonej stronie wyłączenia usług.
8
Jak tylko funkcja „Sygnał” zostanie wyłączona, otrzymasz wiadomość sms z potwierdzeniem.
9
Jeżeli podczas wyłączenia usługi „Klakson” wystąpił błąd, skontaktuj się z pomocą techniczną firmy MTS. W tym celu zadzwoń pod bezpłatny numer 0890 i naciśnij na klawiaturze telefonu cyfrę 0. Poczekaj na odpowiedź operatora wsparcia technicznego.
Należy zwrócić uwagę
Wszystkie połączenia i operacji wyłączenia usługi za pomocą telefonu komórkowego powinny być wykonywane z karty sim MTS, na której chcesz wyłączyć.