Jak wprowadzić zmiany do uchwały
Rozporządzenie nazywa się akt prawny, który jest przyjęty przez niektóre organami i urzędnikami. Jeśli chodzi o samorządzie lokalnym, to nakazy wydają organy władzy wykonawczej. Okazją do wprowadzenia zmian może być прокурорский protest, orzeczenie, rzeczywista lub linia redakcji jest błąd, a także traktowanie obywateli.
Trzeba
- – obrotu na nazwisko szefa administracji;
- – kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość wnioskodawcy;
- – wypis z Jedynego państwowego rejestru osób prawnych lub przedsiębiorców indywidualnych (oryginał);
- – akty prawne w tej sprawie;
- – notarialnie poświadczone kopie dokumentów prawnych w tej sprawie.
Instrukcja
1
Widząc w uchwale szefa administracji faktyczną lub redakcję błąd, napisz odwołanie. W górnej części określ, do kogo się zwracasz (stanowisko, imię i nazwisko oraz inicjały), a także dane dotyczące skarżącego — nazwisko, imię i imię odojcowskie w pełni, adres zameldowania i numer telefonu. Można dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego tożsamość.
2
Główny tekst odwołania zacznij tak, jak i każde oświadczenie: „Proszę wprowadzić zmiany do tekstu rozporządzenia szefa administracji…”. Napisz w pełni nazwę, datę przyjęcia i pokój. Można również określić datę publikacji, nazwę wydawnictwa. Zaznacz, w związku z czym prosi, aby wprowadzić zmiany i punkt, w którym popełniono błąd. Ustaw datę i podpis.
3
Wydrukuj postępowanie w dwóch egzemplarzach. Należy przekazać go przez sekretarza lub ogólne dział i dopilnuj, aby dokument potwierdzał. Zazwyczaj na rozpatrzenie stosowany 30 dni. Termin może zostać przedłużony, jeśli wymagane są dodatkowe badania. Ale w każdym przypadku należy uzyskać pisemną odpowiedź.
4
Jeśli uważasz, że orzeczenie nie jest zgodne z rosyjskim prawem — skontaktuj się ze skargą do prokuratury. Jest to przydatne w sytuacji, gdy nie naprawiono rzeczywista błąd. Prokuratura przeprowadzi kontrolę. Ona może odkryć w orzeczeniu naruszenia prawa, i w tym przypadku wyniesie protest i zobowiązać organ samorządu terytorialnego do zmiany.
5
Zmiany do uchwały może być wykonana i na mocy decyzji sądu. Przed tym, jak napisać wniosek, należy skonsultować się z prawnikiem, zajmującym się tym obszarem prawa. W oświadczeniu należy określić, w jaki dokładnie z obowiązującymi przepisami nie odpowiada kwestionowane przez ciebie dokument. Warto także poszukać precedensy, gdy w podobnych sprawach zostały podjęte uczciwe, twoim zdaniem, decyzje sądowe.
Należy zwrócić uwagę
Jeśli działa w imieniu osoby prawnej, zapewnij dokument pieczęcią przedsiębiorstwa i dołączyć do niego wyciąg z Jednolitego rejestru osób prawnych. Możliwe, potrzebne są także dokumentów prawnych (na przykład, na ziemi lub nieruchomości). Wyobraź sobie notarialnie poświadczone kopie katastralny paszportu, dokumentów rejestracyjnych, a także wyciąg z protokołu posiedzenia zarządu, w którym są odpowiednie uprawnienia.