Jak utworzyć centrum serwisowym
Wiele firm i osoby prywatne zainwestować dodatkowe środki w centra serwisowe, które pomagają klientom w rozwiązywaniu różnych zagadnień i problemów przez telefon i za pośrednictwem internetu. Własny punkt serwisowy może być bardzo dochodowe przedsiębiorstwo.
Instrukcja
1
Rozważ podobieństwa i różnice między podstawowymi typami centrum serwisowego (domowy, аутсорсинговый, firmowe). Zdecyduj, który z nich najbardziej odpowiadają potrzebom twojej firmy. Stwórz biznes plan. Opisz po kolei cele twojej firmy, potrzeby finansowe, logistyki i personelu harmonogram.
2
Określ strategię swojej firmy i metody, które można zastosować do pomiaru wydajności, jakości obsługi klientów i ich satysfakcji. Ustal z innej firmy do świadczenia usług w zakresie kontroli danych aspektów twojej firmy. To pomoże zapewnić długoterminowe korzyści.
3
Uzyskaj odpowiedni kapitał, aby rozpocząć biznes. Zaplanuj cały budżet z góry. Jeśli nie jesteś w stanie zapewnić środki z własnej kieszeni, skontaktuj się z banków i kanału telewizyjnego sponsorowane przez rząd agencje w celu uzyskania kredytu. Można również uzyskać kapitał z bliskich źródeł, na przykład, krewnych lub przyjaciół.
4
Uzyskaj niezbędne licencje i zezwolenia. Dowiedz się, gdzie trzeba udać się na miejsce twojego zamieszkania, aby to zrobić. Często procedura rejestracji odbywa się za pośrednictwem internetu.
5
Wybierz odpowiednie miejsce. Należy zakupić i zainstalować sprzęt biurowy. Skonfiguruj bezpieczny dostęp do internetu i telefon. Skontaktuj się z prywatnym wykonawcom, aby pomóc w konfiguracji sprzętu.
6
Przystąpić do poszukiwania klientów. Istnieje kilka sprawdzonych sposobów na przyciągnięcie nowych klientów w ten biznes. Jednym z nich jest rozwój relacji z osobami na stanowiskach kierowniczych. Wiele miast organizują specjalne imprezy organizowane przez lokalnych izb handlowych. To właśnie tam można znaleźć swoją przyszłą odbiorców.