Jak usunąć pasek zadań

Czyszczenie elementu pulpitu „Pasek zadań” komputera z systemem Microsoft Windows może być przeprowadzona na kilka sposobów, odnoszące się do standardowych narzędzi OS.

Instrukcja

1
Wywołaj menu główne systemu operacyjnego Windows Vista lub Windows 7, naciskając przycisk „Start” w celu wykonania operacji czyszczenia elementu pulpitu „Pasek zadań” i wybierz opcję „Panel sterowania”.
2
Rozwiń węzeł „Wygląd i personalizacja” i rozwiń link „Pasek zadań i menu Start.
3
Wybierz zakładkę „Obszar powiadomień” w wyświetlonym oknie dialogowym, a następnie wyczyść pola wyboru na polach systemowych ikon oznaczonych programów.
4
Wywołaj okno „Konfiguracja” przez naciśnięcie przycisku o tej samej nazwie i z menu kontekstowego nadający się do usuwania ikony уликом prawym przycisku myszy.
5
Wprowadź polecenie „Ukryj” i potwierdzić wykonanie polecenia, naciskając przycisk OK.
6
Zapisz wybrane zmiany naciskając przycisk „Zastosuj” i ponownie potwierdź swój wybór, naciskając przycisk OK.
7
Powtórz opisane powyżej działania algorytmu dla każdej wybranej ikony aplikacji, ale pamiętaj, że pełne czyszczenie jest możliwe tylko po usunięciu samego programu (dla Windows Vista).
8
Wywołaj menu główne systemu operacyjnego Windows XP, naciskając przycisk „Start” do realizacji procedury czyszczenia elementu pulpitu „Pasek zadań” i wybierz opcję „Uruchom”.
9
Wpisz regedit w polu „Otwórz” i potwierdź uruchomienie narzędzia edytora rejestru, naciskając przycisk OK.
10
Rozwiń веткуHKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftwindows CurrentVersionPoliciesExplorerи rozwiń menu „Edycja” pasku narzędzi u góry okna aplikacji.
11
Wprowadź комаду „Utwórz” i wybierz opcję DWORD.
12
Wprowadź wartość NoTrayItemsDisplay jako nazwę tworzonego parametru i „1” w polu „Wartość”.
13
Zamknij narzędzie Edytor rejestru i uruchom ponownie komputer, aby zastosować wybranych zmian (dla Windows XP).