Jak usunąć blokadę obrazu

Z jakiegokolwiek powodu lub w losowej zbiegiem okoliczności zdjęcie zostało zablokowane. Jeśli chcesz ponownie zobaczyć ten obraz na stronie internetowej, zakaz trzeba zrezygnować. Procedura różni się w zależności od przeglądarki.

Instrukcja

1
Upewnij się, że masz wyłączone wyświetlanie wszystkich obrazów. Sprawdź, czy można zobaczyć inne zdjęcia.
2
Odblokuj obraz w przeglądarce Mozilla Firefox. Znajdź w menu opcję „Narzędzia”. Wybierz z listy rozwijanej opcję „Ustawienia”. W kolejnym okienku kliknij na zakładkę „Zawartość”. Znajdź pole wyboru obok opcji „Automatycznie przesłać zdjęcia”. Kliknij przycisk „Wyjątki” obok tego wiersza. Wybierz stronę, a następnie usuń go z listy wyjątków.
3
Zdejmij blokadę obrazu w przeglądarce Opera. Wybierz w menu opcję „Narzędzia”. Umieść w pozycji spadek liście na wiersz „Zaawansowane”. Wybierz dalej „Блокируемое zawartość…”. Znajdź i zaznacz zablokowany element lub stronie internetowej. Usuń go z listy.
4
Usuń szablon blokady w przeglądarce Google Chrome. Znajdź i kliknij ikonę menu w postaci klucza w prawym górnym rogu. Wybierz z listy rozwijanej wiersz „Ustawienia”. W następnej zakładce „Ustawienia” wybierz opcję „Zaawansowane”. Następnie w bloku „dane Osobowe” przycisk „Ustawienia treści…”. Znajdź blok „Zdjęcia”. Upewnij się, że obrazy są wyświetlane, a następnie kliknij przycisk „Zarządzaj wyjątkami…”. Znajdź na liście szablon blokady, pod który dostanie wymagana obraz, zaznacz go i usuń.
5
Sprawdź, czy używane są rozszerzenia blokujące elementy promocyjne i w tym, niechciane obrazy. Znajdź listę szablonów, według których zawartość strony nie należy do pokazu, lub lista samych zablokowanych zdjęć. Wybierz dodatkowy szablon lub żądane zdjęcie, a następnie usuń z listy.
6
Rozważmy dla przykładu jedną z wersji AdBlock w przeglądarce Opera. Wybierz w menu opcję „Narzędzia”. Umieść w pozycji spadek liście na wiersz „Rozszerzenia”. Wybierz dalej „Zarządzaj rozszerzeniami”. Znajdź w otwartej karcie „Rozszerzenia” Opera AdBlock. Kliknij przycisk po prawej stronie od napisu i wybierz „Ustawienia”. Sprawdź zakładkę „listę Osobistą” i inne ustawienia.