Jak stworzyć skuteczną reklamę

Celem reklamy – przyciągnąć uwagę konsumenta i poinformować o produkcie. Dla rozwoju firmy reklamowej można skorzystać z usług agencji reklamowej. Ale na samym początku działalności można stworzyć koncepcję i samodzielnie.

Trzeba

  • Notatnik, długopis, podręczniki w reklamie.

Instrukcja

1
Utwórz kreatywna grupę z grona współpracowników i partnerów biznesowych. Zorganizować burzę mózgów. Zadaniem każdej koncepcji reklamowej – tworzenie dokładny program działań na rzecz promocji produktu.
2
Określ, jaki rodzaj reklamy najlepiej zaprezentuje swoje produkty grupy docelowej. Do tego trzeba zrozumieć, na czym polega wyjątkowość twojego produktu lub usługi. Kim jest twój konsument. Jakie kanały informacji wykorzystuje. Набрасывайте wszystkie pomysły w notesie. Nawet najbardziej szalony pomysł zasługuje na to, aby ją nagrywali.
3
Rozważ każdą pomysł z następujących punktów widzenia:
– Dlaczego mi będzie opłaca się kupić ten produkt?
– Dlaczego ten produkt lepiej kupić od tej firmy?
– Nie było takiego adware oferty wcześniej?
4
Zdecyduj się z twoim stanowiskiem. Czy kampania reklamowa to być poważny i odwoływać się do rozumu. Lub odwrotnie, absurdalne i działającej na emocjonalną, zmysłową stronę widza.
5
Ułóż tekst reklamowy, który podkreśli zalety swoich produktów. W tekście nie należy używać zwrotów, klisz, negatywów. Główne wymagania – zwięzłość, trafność, kreatywność. Na podstawie tego tekstu są tworzone wszystkie rodzaje reklam od sloganów do scenariuszy filmów.
6
Jeśli masz możliwość zwrócić artysty, to będzie przydatne do tworzenia logo, maskotki, artystycznych obrazów.
7
Utwórz tablicę twojej przyszłej firmy reklamowej. Umieść na ścianie wszystkie rysunki, slogany, pytania, które zostały utworzone w procesie pracy. Będą pozycjonować swoje produkty na rynku. Nie ma więc potrzeby umieszczać wszystkie informacje w slogan.
8
Na przykład, przy jednoczesnym uruchomieniu reklamy wideo i reklamy zewnętrznej wystarczy dać wszystkie informacje w filmie, a dla reklamy zewnętrznej będzie wystarczająco logo i slogan. Zdecyduj, w jakiej ilości można uruchomić każdy rodzaj produktów promocyjnych. Trzeba zauważyć. Ale zbyt agresywna kampania reklamowa może zniechęcić konsumenta.
Należy zwrócić uwagę
Skuteczna kampania reklamowa to nie tylko udane i pomysły kreatywne, ale i logistyka. Ważne jest, aby w porę uruchomić każdy rodzaj reklamy. Na przykład, banery z tajemniczą logo na ulicy za tydzień są obsługiwane telewizyjnej reklamy. Odpowiednio, trzeba wcześniej wykupić czas antenowy.

Porada
Staraj się używać dużych czcionek i robić reklamy kolorowy. To lepiej przyciągnie uwagę.