Jak sprzedawać nasiona
Rynek produkcji prażonych nasion, opakowanych w фольгированную opakowanie, co roku rośnie. Według statystyk, w 2010 roku, jego segment”Inne przekąski”, zajął 50,7% całego obrotu. Ale mało zorganizować pracę działu pakowania prażonych nasion, trzeba jeszcze je sprzedać. Tutaj najważniejsze – wybór strategii reklamowej.
Instrukcja
1
Wymyśl ciekawy pomysł. Twoje nasiona powinny różnić się od odpowiedników dostępnych na rynku. Na przykład, firma „Wolność” stworzyła markę „Mr Семечкин”, który dostępny jest w innowacyjnym opakowaniu, składającej się z dwóch jednorazowych kubków, z których jeden jest przeznaczony dla łuski. W dodatku producenci oferują klientom specjalną spinacz, za pomocą którego można przypiąć kubek na piersi. Jest to przydatne, jeśli, na przykład, jesteś na stadionie lub w kinie.
2
Opracuj dodatkowy produkt, który można włożyć do opakowania z pestkami. Może to być na przykład torebkę z solą lub lizak dla dziecka.
3
Znajdź stałych klientów. Mogą to być мелкооптовые bazy, sieciowe sklepy lub, na przykład, skrzynki kioski. Właśnie z najnowszymi zorganizowała firma „Region”, sugerując, dodaj nasiona w asortyment towarów notowanych. Grupa docelowa tego produktu jest ogromna – w zasadzie, to wszyscy ci, którzy mogą poradzić sobie z разгрызанием nasion. Jedni kupują te przekąski, aby umilić wieczór, inne – aby „zająć ręce” podczas kolejnej serii ulubionego hitem, a jeszcze inni – bo, ich zdaniem, „lepiej się myśli”.
4
Wymyśl promocji. Można zlecić to reklamy agencji, ale bądź przygotowany na to, że będzie musiał spędzić solidny budżet. Jeśli opracowanie scenariusza promocji pod siłę ci sami, to w tym artykule wydatków można zaoszczędzić.
Porada
Na dzień dzisiejszy na rynku paczkowanych nasion ponad 30 firm, więc po prostu produkować i oferować ten produkt dla realizacji hurtowych baz za mało. Kupujący powinien rozpoznawać twoje towary. Musi on być nie tylko wysokiej jakości, smaczne i w przystępnych cenach, ale i czymś się różnić od rówieśników.