Jak rozkręcić salon ślubny

Weselny biznes – sprawa skomplikowana, ale dość dochodowe. Specyfika świadczonych usług daje możliwość tworząc krąg stałych klientów. Jednak właściciele sklepu mogą poszerzyć zakres towarów i znacznie zwiększyć sprzedaż. Podejdź do promocji swojego wnętrza twórczo – i sukces nie każe na siebie długo czekać.

Instrukcja

1
Poproś oryginalny asortyment. Wybierz suknie ślubne, które cieszą się popularnością, ale nie są wyświetlane w innych salonach. Dziś wielu panny młodej zainteresowany w nietypowych strojach, podkreślając ich indywidualność. Rozwiń wybór, proponując aktualne fasony – na przykład sukienki w stylu empire lub spektakularne sylwetkę toalety z pociągu.
2
Zadbaj o przyszłych тещах i свекровях, a także o ewentualnych druhnach. Wybierz suknie wieczorowe, odpowiedni styl do weselną. Jeśli placu i możliwości wnętrza pozwalają, można pomyśleć o męskich strojach dla narzeczonych. Zaplanuj system wypożyczalni, a także możliwość skupu i sprzedaży sukien, бывавших w użyciu. Taka usługa nie tylko zwiększy zyski, ale i stanie się doskonałym informacyjnych okazją do reklamy.
3
Zaplanuj system małych bonusów gości. Do dużej zakupie należy prezenty – małe bukiety, ślubne, podwiązki, butelkę szampana. Wyposażyć mały kącik do odpoczynku i rozmów. Zaproponuj gościom kawę lub herbatę, dać im możliwość robienia zdjęć wskazanych sukienki. Nie bój się konkurencji i tego, że ktoś może skopiować swoje pomysły. Podejrzewając każdego zalogowanego, pozbawimy siebie zaufania ze strony klientów.
4
Nie dać się ponieść zniżki. Przynoszą straty, a do tego klienci z podejrzeniem przyjmą zbyt tani towar, czekając w takim zdaniu ukryty haczyk. Rób nacisk na rozsądne ceny, kompleksowa oferta i doskonała obsługa.
5
Zaangażowanie do współpracy ślubnych projektantów. Mogą one zbierać gotowe zestawy do popularnych dziś tematycznych wesela. Na przykład, dla uroczystości w stylu antycznym молодоженом można zapewnić nie tylko odpowiednie stroje dla głównych uczestników święta, ale i ozdoba do maszyny i stołu, ślubne łuków, posy, prezent butelki i inne atrybuty. Większość asortymentu można zaoferować wypożyczyć.
6
Zrób listę znanych fotografów ślubnych, świątecznych agencji i wiodących. Zaproponujcie im korzystną współpracę – niewielki procent od zakupów klientów, którzy przyszli na ich rekomendacje.
7
Bardzo interesujące może być współpraca z hotelami. Ślubne kolacje – poważny artykuł ich dochodów. Zaplanuj wspólną akcję – na przykład panna młoda, która kupiła najdroższe sukienka lub pełny zestaw proponowanych przez salon usług, otrzymuje certyfikat na romantyczny weekend w jednym z pokoi w hotelu.
8
Poważnie zajmie się reklamą i promocją. Nie ogranicza się do standardowych ofert promocyjnych agentów – one są bardzo drogie i mało skuteczne. Szukasz oryginalne drodze. Aktywnie komunikować się na tematycznych forach, zarejestruj się w blogach i na stronach ślubnych. Nie angażują się w bezpośrednią reklamą. Po prostu przy każdej okazji szczegółowo mówić o salonie, produktach, premie i prezenty. Bądźcie otwarci, gościnni i odpowiednio reagować na krytykę.