Jak reklamować perfumy

Reklama perfum w dużej mierze różni się od reklam innych towarów. Ona wyróżnia się na tle innych rolek i ma na celu zainteresować swoich odbiorców, przedstawić mu całe piękno smaku.

Instrukcja

1
Opisz zapach, który chcesz reklamować. Złożoność reklamy perfum polega na tym, że za pomocą środków komunikacji nie można przekazać zapach, który służy swoim towarem. Grupy docelowej powinien zainteresować obraz, stworzony przez ciebie. Aby jakoś zapoznać ludzi z produktem, należy opisać perfumy. W tym celu należy określić typ, do których odnosi się zapach, jego początkowe nuty, nuty serca i linii. Taki opis pasuje do druku i reklamy internetowej.
2
Utwórz obraz, który by otwierał istotę reklamowanej smaku. Duża część reklam opiera się na relacjach między mężczyzną i kobietą, na namiętności i zmysłowości, emocji i wrażeń. Cała koncepcja filmu musi odtworzyć niepowtarzalny styl smaku. Człowiek, który zobaczył reklamę, musi czuć się w niej obecność czegoś, co jest nieodłącznym jemu samemu.
3
Porozmawiaj z samym perfum, niż on вдохновлялся przy tworzeniu nowego utworu. Może to натолкнет masz na myśli o tym, jak najlepiej reklamować ten czy inny zapach. Przecież właśnie transmisja rzeczywistości zapachu, jego serca i jest głównym składnikiem, który może być przekazana widzowi za pomocą środków komunikacji masowej, dostępnych w tej chwili.
4
Dołącz do nagrywania filmów aktorów. Zazwyczaj w reklamie perfum wykonywane są bardzo atrakcyjni ludzie. Sprawdź rolki wiodących firm perfumeryjnych i przekonaj się sam. Kobiety urzekają swoim pięknem od pierwszych sekund filmu, a mężczyźni są odważni i sexy.
5
Jeśli planujesz umieszczanie reklam w mediach drukowanych, zatrzymać swój wybór na czasopismach. W nich można przekazać zapach taki, jaki jest. Читательницы dziennika będą mogli zapoznać się z zapachem, pocieranie stronę z twoją reklamą. Metoda ta jest dość skuteczna, gdyż przedstawiciele grupy docelowej natychmiast rozumieją, nadaje się im proponowany zapach, czy nie.
6
Przesuń семплинг duchów. On jest darmowa rozdanie пробников smaku. W ramach promocji materiału mogą służyć jako małe butelki lub chusteczki nasączone perfumami.