Jak promować salon kosmetyczny

Własny salon kosmetyczny – biznes jest dość obiecujący. Zwłaszcza, jeśli jego właściciele rozszerzają zakres usług, stale oferując najnowsze wiadomości, bonusy dla klientów i inne ciekawe pomysły. Ale wszystkie te innowacje przynosiły dochód, potencjalnych konsumentów, należy powiadomić o ich obecności – czyli uprawiać aktywny reklamowych promocją.

Instrukcja

1
Nie trać pieniędzy na bierną reklamy – układy i standardowe własne artykuły w prasie. Szansa, że twój potencjalny klient zobaczy informację w odpowiednim momencie, bardzo mały. A cena gazety i czasopisma reklamy jest bardzo wysoka, a koszty jej zwykle nie opłaca.
2
Zdarzeniami reklama działa o wiele skuteczniej. Spróbuj odbiór, którzy często korzystają właściciele restauracji i klubów. Wymyśl ciekawy informacyjny powód. Jest mało prawdopodobne może być to, że twój salon zyskał kolejny aparat z труднопроизносимым nazwie. A oto pierwszy w mieście (lub kraju) festiwal platynowych blondynek lub turniej samodzielnego projektowania paznokci może zainteresować publiczność. Do tego niezwykła akcja przyciągnie uwagę mediów. Czym nietypowe powód, tym większe szanse na uzyskanie całkowicie darmową reklamę.
3
Po zebraniu wydarzenie, napisz scenariusz i prasowe dla czasopism, gazet i telewizji. Regionalne stacji telewizyjnej i przedstawicielstwa federalnych kanałów też zainteresowany w ciekawych informatycznych badanych. Wyślij prasowa dla wszystkich poprawki. Nawet jeśli odwołania na pierwszą akcję nie nastąpi, nie rezygnuj. Napisz bardziej interesujący dopuszczenie do następnej imprezy.
4
Zajmij się promowaniem salonu w internecie. Jeśli koncentrujemy się na młodą publiczność, taka opcja może okazać się najbardziej obiecujące. Utwórz grupy w portalach społecznościowych, zrób własną stronę internetową. Jednak projekty internetowe będą działać tylko pod warunkiem codziennej kontroli. Zniszcz ze stron spamu, aktualizuj informacje, rób zapowiedzi imprez, odbywających się w salonie. Szczegółowo opisać wszystkie usługi, które robisz, wysyłaj zdjęcia i opinie klientów. Aktywnie komunikować się na miejskich forach i innych stronach internetowych.
5
Zaplanuj system bonusów. Skorzystaj z doświadczeń firm kosmetycznych, sprzedających towary za pośrednictwem internetu. Możesz zaoferować bonus w postaci rabatu lub usługi dodatkowej za zaangażowanie w salonie klienta według zalecenia. „Prezent za przyjaciółkę” może znacznie poszerzyć swoją bazę klientów i zwiększyć rozpoznawalność wnętrza.
6
Jeśli jesteś zainteresowany w zwiększaniu lojalności klientów, tworzenie zbiorczych kupon karty. Na przykład, wdróż system, gdy część pieniędzy wydanych na usługi, pozostaje na mapie i może być przeznaczona na następną wizytę. To pobudza klientów do częstszych wizytami i działa o wiele skuteczniej zwykłych rabatów.
7
Stań się osobą publiczną. Właściciel salonu ma służyć jego reklamą. Odwiedzaj różne imprezy, premiery, prezentacje. Wydrukuj piękne wizytówki salonu i раздавайте ich przy każdej okazji. Nagrywaj mistrzów wnętrza na udział w profesjonalnych konkursach, bierz udział w miejskie promocjach jako partnera lub sponsora. Zapewnij, aby nazwa twojego wnętrza stał się sławny.