Jak nazwać swój adres e-mail
Nazwa skrzynki pocztowej jest swoistą wizytówką. Człowiek z humorem na pewno znajdzie możliwość utworzyć login-pun. Biznes człowiek woli ścisły i jasny login. Złodziej weźmie pod uwagę wszystkie zasady i stworzy optymalne unikatową i oryginalną nazwę dla swojego konta. A co z tymi, którzy nie różni się dobrą wyobraźnię? Odpowiedź jest prosta – uczyć się od każdego indywidualnie i stosować się do zaleceń doświadczonych.
Trzeba
- – komputer z dostępem do internetu
- – papier i długopis (do sporządzenia listy)
Instrukcja
1
Wymyśl nazwę, która będzie składać się z inicjałów, imienia lub акронима (skrót z części słów lub liter) w przypadku, gdy skrzynka pocztowa będzie przeznaczony jest do korespondencji biznesowej. Tytuł pracy skrzynki pocztowej musi spełniać normy postępowania, dlatego lot fantazji w tym przypadku nie jest mile widziane. Jeśli poczta zakłada multiplayer dostęp, to lepiej nazwać ją w zgodzie nazwę działu: manager, office, reception, itp. Znacznie więcej wariantów zakłada wybór nazwy dla osobistej-mail. Ale należy pamiętać, że proste nazwy, oparte na прозвищах, nazwach, popularnych nazwiskach itp. prawie wszystkie zajęte. W globalnej sieci istnieje cała giełdy sprzedaż rzadkich i prostych adresów e-mail. Dlatego unikaj typowych tytułów, i spróbuj wymyślić coś na wyłączność.
2
Stwórz kombinację cyfr, która może być całkowicie bezsensowne. Takie skrzynki pocztowe specjalnie rejestrowane są przedsiębiorstwami (częściej na darmowych usługach) dla wygody w wymowie. Liczby o wiele łatwiej przyjąć na słuch, a pomylić się w nich praktycznie niemożliwe, w odróżnieniu od łacińskich liter.
3
Zrób listę wszystkich nazw, które bierzesz pod uwagę. Ważne jest, aby pamiętać, że niektóre z nich mogą być już zajęte, więc wcześniej pomyśleć o tym, jak mutować priorytetowe nazwy. Należy uważać, aby nazwa skrzynki pocztowej było łatwo произносимым, i nie powodowało trudności w pisaniu. To ułatwi komunikację i transmisję danych kontaktowych.
4
Zapoznaj się z listą proponowanych tytułów, które oferuje serwis e-mail podczas rejestracji. Tę funkcję oferują nie wszystkie usługi bezpłatnej poczty e-mail. Okno dostępnych opcji pojawia się po pierwszej próbie wprowadzenia pożądanego loginu w przypadku, gdy jest ono już zajęte.