Jak nazwać mediamarkt

Kiedy przedsiębiorca chce otworzyć sklep, ma od razu pojawia się masa problemów i kłopotów: znaleźć odpowiednie pomieszczenie, określić się z asortymentem towarów, zawrzeć wiele umów i uzyskać mnóstwo pozwoleń. W porównaniu z nimi, pytanie „A jak nazwać sklep?” może się wydawać zupełnie пустяковым. Ale nie jest to prawdą. Przecież od nazwy w dużej mierze zależy, przyciągnie czy sklep nabywców, lub oni sami będą omijać go z boku i wszystkich znajomych doradzą postępować tak samo. Oto, na przykład, otwiera nowy mediamarkt.

Instrukcja

1
Nawet jeśli przedsiębiorca ma bardzo oryginalne poczucie humoru, to z pewnością nie należy ozdobić wejście do sklepu z szyldem „krzesło Elektryczne”, na przykład. Z prawdopodobieństwem 99% tak „cienki” ostrość kupujący nie docenią. Efekt będzie zdecydowanie przeciwny.
2
Oczywiście, i banalne, „zwykły stary oskomę” nazwy typu „Elektryczne”, „Tysiąc rzeczy” i tym podobne, z trudem istotne. Choćby dlatego, że potencjalny nabywca, patrząc na nią z boku, automatycznie zaznaczy: „No, jeszcze jeden taki sam „punkt”, jak na sąsiedniej ulicy”. I, prawdopodobnie, że przejdzie obok obojętnie.
3
Zadaniem tablice – wzbudzić zainteresowanie, radości, intrygi człowieka lub, wręcz przeciwnie, obudzić w nim spokój, przypomnieć o domowym spokoju i przytulności. Ona musi wmówić mu, że należy jak najmniej wejść do sklepu, zapoznaj się z ofertą i cenami. „Niechaj się stanie światłość!” – to już i oryginalne. I brzmi groźnie, miejmy nadzieję.
4
„Lampa Alladyna” – u potencjalnych klientów na pewno ożyją wspomnienia lub o cudownych baśni „Tysiąca i jednej nocy” lub o starym dobrym filmie z nieodżałowanej frazy „W Bagdadzie wszystko spokojnie!” Lub, na przykład, nazwa „220 volt” – zawsze dobrze znać napięcie w sieci.
5
„Przytulny dom”, „Northern lights”, „Kontrolka”, „Światło w domu”. Tytułów jest bardzo wiele, każdy ma i plusy, i minusy. Właściciel sklepu, oczywiście, nie będzie łatwo wybrać najbardziej odpowiedni. Ale dla przyciągnięcia klienteli i, odpowiednio, dobrego prowadzenia działalności gospodarczej, warto rozbić głowę. Zużyte wysiłek umysłowy potem z nawiązką zwrócą.
6
Jeśli nic wartościowego nie przychodzi do głowy – proszę zwrócić się o poradę do ludzi, zdaniem których masz zaufanie. W mniejszych miastach można odwołać się do takiego marketingowej podróży: daj ogłoszenie w lokalnej gazecie o zbliżającym się otwarciu sklepu, z dopiskiem „dla Zwycięzcy konkursu, предложившему najlepszą nazwę, otrzyma 10% zniżki na pierwszy zakup. Cena reklamy w „малотиражке” jest stosunkowo niewielka, a będzie podwójna korzyść: i dobra nazwa sklepu wybrać i zrobić mu reklamę.