Jak napisać list na pomoc charytatywną

Odwołanie się do kogoś z prośbą o pomoc charytatywnej pomocy nie jest łatwe. Choćby dlatego, że źle wykonany, może okazać się nie tylko rozbitek, ale jeszcze i zamknąć drzwi dla przyszłych kontaktów. Dlatego nie powinniśmy zaplanować w szczegółach wygląd i treść wiadomości e-mail. W takim przypadku można liczyć na odpowiednią reakcję mecenasów i kontynuację współpracy w tak ważnej kwestii, jak cele charytatywne.

Instrukcja

1
Na początek przygotuj papier firmowy danego funduszu lub firmy, jeśli reprezentujesz organizację. W ten sposób można oszczędzić trzeba wpisywać ręcznie dane. I być w stanie wykazać, solidność i niezawodność firmy swojego partnera. Dla osoby prywatnej wiadomości, przejdź od razu do wypełniania danych odbiorcy, nakładanych umieszczonych w prawym górnym rogu arkusza. Tutaj napisz nazwę organizacji, do której dostęp. A także stanowisko, imię i NAZWISKO kierownika w formacie „Komu”.
2
Jeśli działasz jako osoba prywatna, to przejdź od razu do wypełniania danych odbiorcy, nakładanych umieszczonych w prawym górnym rogu arkusza. Tutaj napisz nazwę organizacji, do której dostęp. A także stanowisko, imię i NAZWISKO kierownika w formacie „komu”. A twoje własne dane umieścić na końcu listy.
3
Zacznij list od nawrócenia do potencjalnego благотворителю w imieniu ojcu. Należy pamiętać, że tutaj bardziej właściwe biznesu styl pisania, więc nie jest źle używać słowa „Szanowny”. Na początku przydatne będzie odnieść się do informacji, które zostały zebrane przez was z góry i bezpośrednio odnoszą się do odbiorcy. Na przykład o tym, co wiadomo o jego działalności w dziedzinie dobroczynności.
4
W treści opisz problem, który może być rozwiązany, jeśli charytatywna pomoc będzie udzielona w odpowiednim czasie. Prosimy podać całkowitą wartość projektu. W osobnej aplikacji można prowadzić obliczenia. W takim przypadku w liście zrób link do aplikacji. Poinformowanie terminy, w które chcesz pomóc, możliwość spędzenia płatność z kilku części. Wprowadź na chęć zgłosić za otrzymane środki.
5
W końcowej części podziękuj potencjalnego dobrodzieja za uwagę, przejawiane do opisanego problemu, i wyraź nadzieję na współpracę w jej rozwiązaniu. Nie zapomnij podpisać list i umieścić datę.
Porada
Jeśli w twojej organizacji nie ma papieru firmowego, zaznacz drukuj, aby e-mail z pełnymi danymi w lewym górnym rogu. I nie zapomnij, aby zarejestrować list jako dokumentu wyjściowego.