Jak zrobić podpis w bat
Program Bat pełni funkcję klienta poczty e-mail w celu optymalizacji pracy z e-korespondencji. Ona obsługuje także konfigurację elementów, takich jak dodawanie podpisu na końcu listu.
Trzeba
- – dostęp do internetu.
Instrukcja
1
Otwórz ustawienia elektronicznych wiadomości pocztowych w programie Bat, po czym wpisz tekst podpisu, który będzie dodany na końcu każdego listu. Nie należy używać do wprowadzania zbyt długie wiadomości, najlepiej podaj niezbędne informacje o nadawcy, która nie weszła w sekcji informacji o ciebie na serwerze. Należy pamiętać, że ta czynność jest dostępna nie dla każdej wersji programu.
2
Jeśli chcesz dodać podpis na końcu listu i nie jesteś w stanie zrobić to w skrzynce menedżerze Bat, należy to zrobić, logując się na serwer, gdzie rejestrowali swoją skrzynkę pocztową, której teraz używasz w programie Bat. Ta akcja może też nie dla każdego przypadku, tutaj wszystko zależy od zasad korzystania z zasobu. Również niektóre z nich obsługuje dodawanie różnych atrybutów tekstu, jednak jest mało prawdopodobne, to będzie dostępne do oglądania w kliencie poczty e-mail.
3
Jeśli chcesz dodać specjalny element do podpisu wiadomości e-mail, zrób to w tekście samego wiadomości, wykorzystując różne tagi, z którymi pracuje klient poczty e-mail. W tym przypadku nie należy używać do podpisywania zdjęcia dużej ilości, ponieważ często mogą nie pojawić się u odbiorcy.
4
Po dodaniu podpisu na końcu listy, wykonaj podgląd otrzymanej wiadomości e-mail, wyślij wiadomość z podpisem, prowadząc w wierszu odbiorcy własny adres.
5
Jeśli masz możliwość, sprawdź jej wygląd w programie Bat, innych skrzynek menedżerów i na serwerze. Szczególnie dotyczy to dodać podpis do wiadomości tekstów w różnych kolorach, nachylenia, dodawania zdjęć i innych plików multimedialnych, ponieważ w niektórych przypadkach może odbijać się tylko ich list wartość. W każdym razie staram się zrobić podpis w wiadomości krótszej i do niczego nie obowiązującej.
Porada
Nie dodawać podpis do zdjęcia lub inne elementy, rażące.