Jak zorganizować meble biznes

Meble zawsze pozostaje poszukiwanym towarem, więc masz możliwość otworzyć fabrykę mebli lub sklep z jej sprzedaży, dzięki czemu można stale otrzymywać stały dochód.

Trzeba

  • – pomieszczenie;
  • – sprzęt do produkcji mebli;
  • – personel;
  • – certyfikaty jakości dla części.

Instrukcja

1
Wybierz rodzaj działalności, którym chcesz się zajmować. Na przykład, można utworzyć firmę w produkcji mebli dla organizacji handlowych: aptek, księgarni, sklepów i innych instytucji. W ostatnim czasie w regionach coraz większą popularnością cieszą się firmy zajmujące się regeneracją mebli. Niektóre firmy koncentruje się na profesjonalnym projektowaniu, tworzeniu niestandardowych produktów itp. Wreszcie, istnieją sklepy meblowe o różnym profilu.
2
Przystąpić do poszukiwania pomieszczenia. Do produkcji mebli potrzebował hala o minimalnej powierzchni 200 m2, magazyn 250 m2, a także biuro administracyjne. Do budowy sieci sprzedaży (sklepy, salony) potrzebne pomieszczenia handlowe na 30 m2 i więcej. Do wynajęcia zakład należy przeznaczyć nie mniej niż 400 dolarów za 1 m2 na rok.
3
Kup sprzęt do produkcji mebli. Zazwyczaj można to zrobić w każdym większym mieście: dostawcy oferują ogromny wybór standardowych maszyn w magazynach. Produkcja wysokiej jakości mebli wymaga odpowiednich akcesoriów, i trzeba już produktów importowanych. Do tego należy również zwrócić się do wiarygodnych dystrybutorów.
4
Zatrudnić wykwalifikowanych pracowników. Zgodnie z aktualnymi wymogami w obowiązki zwykłych „pracowników produkcji” powinny wchodzić czytanie rysunków, sterowanie maszynami CNC. Stan produkującej meble firmy musi zawierać nie tylko artystów, ale i ślusarzy-zbieraczy, stolarzy, szklarzy. Ponadto, potrzebne są usługi nadzoru, kierowników sprzedaży, kierowców, kurierów, кладовщиков, pracowników sklepów, programistów, projektantów, kierowników. Zorganizuj w stanie, zgodnie z profilem działalności.
5
Przesuń kampanię dla twoich mebli. Skuteczne będą takie kanały, jak gazety bezpłatnych ogłoszeń, reklama telewizyjna, specjalistyczne czasopisma i broszury i inne drukowane MEDIA. Coraz większą popularność zyskuje reklama w internecie, dlatego każda szanująca się firma musi mieć swoją stronę. W ramach sklepu dobrą najwięcej może dać reklama zewnętrzna w postaci tarcz, stoisk itp.
Należy zwrócić uwagę
Otwieranie produkcji mebli nie podlega certyfikacji. Ale przy tym certyfikaty jakości konieczne jest uzyskanie dla wszystkich komponentów, z których są wytwarzane produkty. Wykonanie serii mebli wymaga potwierdzenia zgodności Gost (16371-93 i 19917-93).

Porada
Przesuń monitorowanie aktów prawnych (lokalnych i federalnych), przygotowujących się do przyjęcia, aby ułatwić wybór przyszłego sfery. Niektóre z nich mogą stymulować rozszerzenie dowolnego segmentu rynku. Na przykład, wzrost wymagań co do minimalnej powierzchni aptek doprowadziło do wzrostu popytu na meble apteki.