Jak wyświetlić xml

Aplikacja Excel, wchodzące w pakiet biurowy Microsoft Office, zapewnia użytkownikowi możliwość przeglądać wszystkie prawidłowo złożone pliki XML, tworzenie dostęp do internetu-wnioski do ich źródeł danych i przechowywanie informacji w postaci XML-tabel.

Trzeba

  • Microsoft Office Excel.

Instrukcja

1
Upewnij się, że rozumiesz podstawowa różnica mędzy formatami XML i HTML – pierwszy przeznaczony jest do opisu zawartości dokumentu, podczas gdy drugi stawia sobie za zadanie opis wyświetlania. W ogóle, format XML jest metoda wykorzystania w określony sposób zorganizowany informacji w dokumencie tekstowym w celu zapewnienia rozpoznawalności wybranych danych różnymi programami. Nieograniczone możliwości wykorzystania zmiennych tagów tego formatu, aby zapewnić możliwość wyznaczania, przekazywania i interpretacji informacji między programami. Arkusze stylów dokumentów pozwalają konwertować wybrane informacje zgodnie z zawartymi w nich instrukcjami i określić możliwe sposoby formatowania.
2
Wyświetl żądany dokument XML w programie Excel bez użycia arkusza stylów. Ta opcja spowoduje, że wejścia wyświetlanie danych w postaci tabeli, składającej się z nagłówka, w roli których występują tagi XML, i wiersze z właściwą im informacji. Węzeł główny plik, który reprezentuje sobą pierwszy element dokumentu, w tym wydaniu staje się tytułem całej tabeli, a wszystkie pozostałe znaczniki są ułożone alfabetycznie. Każdy wiersz tabeli jest taka wyjątkowa i nie powtarzalna.
3
Korzystanie z powiązanych tabel stylów oznacza wybór metody wyświetlania danych dokumentu. Z pewnością należy użyć znacznika z wartością ?xmlversion=”1.0″? w celu zapewnienia możliwości przeglądania pliku XML utworzonego w dowolnej innej aplikacji. Rezygnacja z określonego znacznika spowoduje wyświetlenie tekstu w wersji wybranego dokumentu.
4
Rozwiń menu „Dane” górnej serwisowej panelu okna programu Excel do tworzenia odpowiedniego żądania sieci web i wprowadź polecenie „Importuj dane zewnętrzne”. Skorzystaj подкомандой „Tworzenie internetowych żądanie” i wprowadź dane.