Jak wysłać list Miedwiediewa
Prezydent Rosji Dmitrij Miedwiediew promuje politykę otwartości informacyjnej, która oznacza, że każdy może napisać do niego list otwarty o naruszeniu swoich praw konstytucyjnych i czekać na szybkich i odpowiednich działań odwetowych od państwa.
Instrukcja
1
Napisz list do Dmitrija Miedwiediewa, jak można na jego oficjalnej stronie, jak i na stronie internetowej Kremla. Zgodnie z prawem powinno być rozpatrzone w ciągu trzech dni roboczych. Rozumiem, że sam prezydent nie jest w stanie zobaczyć wszyscy, którzy przychodzą do niego listy, zajmuje się tym specjalny zespół asystentów. Jednak niektóre wnioski, zwłaszcza zawierające ciekawe, трогающие za duszę historii, jednak dochodzą do głowy państwa.
2
Odpowiedź na twój e-apel zostanie wysłany na twój rzeczywisty adres, który należy wpisać w formularzu podczas wypełniania formularza e-maile. Tak więc, jeśli podasz zły lub nieistniejący adres, to odpowiedź do ciebie po prostu nie dojdzie.
3
Co do samego pisania, to do niego również wysuwają pewne wymagania. Po pierwsze, to nie powinno być zbyt długi: dopuszczalny zakres – 5 tysięcy znaków. Po drugie, to nie może zawierać załączników i załączniki. Jeśli masz jakieś zdjęcia lub pliki wideo, to najlepiej wysłać taki list pocztą lub skorzystać ze strony prezydenta w mediach społecznościowych.
4
Dozwolone jest pisanie nowej wiadomości nie wcześniej niż, niż przez pięć minut, po wysłaniu poprzedniego z jednego adresu IP. Jednym słowem, można pisać prezydentowi dużo i często, co najważniejsze – jest w istocie. Jeśli w swoim liście będą ogólne filozoficzne rozważania o niesprawiedliwym wszechświata i ciężkim losie bez konkretnych skarg i wniosków o postępowaniu, bez wskazania na rzeczywiste naruszenie swoich praw konstytucyjnych, to najprawdopodobniej twoja wiadomość nie pozostanie bez uwagi.
5
Także twój list ma zostać usunięty, jeśli tekst zostanie wybrany tylko wielkimi literami, bez podziału na zdania, będzie zawierać słowa niecenzuralne lub obrażanie rządu Federacji Rosyjskiej. Należy pamiętać, że e-maile wciąż czytają ludzie, nie pozbawione ludzkich emocji i współczucia. Dlatego, jeśli twój tekst będzie wywoływać współczucie, na niego odpowie znacznie szybciej.