Jak wysłać e-mail dhl

Wysyłanie ważnych dokumentów nie zawsze można ufać pocztą. Wysyłać cenne wylot najlepiej z pomocą sprawdzonej i rzetelnej firmy, która jest zagwarantowana zabierze go do swojego odbiorcy. Jedną z takich firm DHL.

Trzeba

  • – telefon;
  • – dostęp do internetu;
  • – pieniądze.

Instrukcja

1
Sprawdzenie zasad dotyczących opłat za usługi pocztowe firmy DHL. Dowiedz się pełny koszt przesyłki można, kontaktując się z najbliższym biurem firmy w swoim mieście lub telefonicznie pod numerem bezpłatnej infolinii 8-800-100-30-85. Ponadto, na oficjalnej stronie internetowej firmy www.dhl.ru dostępny online-kalkulator”, z pomocą którego jesteś w stanie z góry zaplanować swoje wydatki.
2
Jeśli zamierzasz wysłać za pomocą DHL nie jedyny list, wskazane jest, aby zawrzeć klienta umowy. On da ci możliwość korzystania z zalet: śledzić lokalizację swojej przesyłki, uzyskać szybszą obsługę, zarządzać gabinetu.
3
Wypełnij potrzebne dane na kopercie. Można to zrobić samodzielnie, lub z pomocą operatora firmy. Potrzebne ci będą: dokładny adres i kod pocztowy odbiorcy, a także imię i nazwisko odbiorcy. W przypadku pilnej wysyłki należy również podać telefon odbiorcy.
4
Wybierz najbardziej dogodny dla ciebie tempo. Zależy on nie tylko od wagi listu i miejsca przeznaczenia, ale i z szybkości dostawy. Przy planowaniu swoich przesyłek, należy wziąć pod uwagę, że usługi firmy DHL – jedne z najdroższych na rynku. Ale przy tym firma posiada elastyczny system taryfikacji, a także usługa „płatności przez adresata”.
5
Jeśli korzystasz z usług DHL stale pobrać na swój komputer aplikacja DHL Web Shipping. Ten program pomoże ci uzyskać wszystkie niezbędne informacje w trybie online, powiadomić odbiorcę o wysłaniu korespondencji, prowadzenie bazy odbiorców, płacić za usługi.
Porada
Podczas wysyłania wiadomości możesz korzystać z usługi połączeń kuriera, wypełniając wniosek na stronie internetowej firmy lub telefonicznie. Aby to zrobić, należy wcześniej wprowadzić szczegółowe informacje o liście i wybrać sposób płatności.