Jak wybrać formę własności
Dowolny kierunek działalności musi być oficjalnie zarejestrowane w organach państwowych. Najczęściej organizacyjno-prawnymi formami własności są NIESPRAWNY SP. z o. o. i SPÓŁKA. Pozostaje tylko wybrać, która forma najbardziej ci odpowiada.
Instrukcja
1
Określ cele i zadania, które będzie wykonywać firma lub przedsiębiorstwo, a także zakresu przyszłej działalności. To właśnie te czynniki odgrywają kluczową rolę w wyborze organizacyjno-prawnej formy własności.
2
Analizuje wady i zalety różnych form prawnych. Tylko po rozważeniu wszystkich „za” i „przeciw” można wybrać najbardziej optymalne rozwiązanie dla swojej firmy.
3
Jeśli jesteś jedynym członkiem swojej działalności, to śmiało zarejestruj się, jako indywidualny przedsiębiorca. Po pierwsze, nie trzeba będzie tworzyć statutu spółki. Po drugie, możesz zarejestrować swoją firmę pod tym adresem, w którym mieszka, a więc nie ma potrzeby, aby rozwiązać problem, z siedzibą pod adresem. Kolejną zaletą jest nieograniczony wypłaty środków pieniężnych w banku. Ale minusem jest to, że w przypadku nieprzewidzianych okoliczności ryzykujesz całym swoim majątkiem.
4
W przypadku uczestnictwa kilku partnerów w tworzeniu nowej firmy, wybierz jako formy organizacyjno-prawnej nieruchomości spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. W tym przypadku przed prawem odpowiedzialność ponoszą wszyscy założyciele SP. z o. o., i nikt nie ryzykuje swoim majątkiem, a tylko płaty. Również, jeśli planujesz w handlu ducha produktami, to dla SP. z o. o. można uzyskać licencję na ten rodzaj działalności, czego nie może zrobić indywidualny przedsiębiorca. Podczas rejestracji SP. z o. o. nie może obejść się bez statutu i adresu. Również należy wykupić konto w banku, zrobić odbitki i dodaj swoją część na kapitał zakładowy.
5
Taki sam rozpowszechnioną formą własności, jak i SP. z o. o., jest zamknięta spółka akcyjna. Różnica polega na tym, że założyciele UAB muszą rejestrować swoje akcje w Federalnej Służby ds. rynków Finansowych. Tymi samymi akcjami odpowiadają przed prawem i sprzedawać je mogą tylko wewnątrz organizacji. Dlatego, jeśli zakłada się pozyskiwanie inwestorów, to rejestruj UAB, akcjonariuszy którego będą oni mogli stać się po tym, jak firma otrzyma wszystkie oficjalne dokumenty na prowadzenie działalności.