Jak uruchomić własną linię ubrań
Produkcja odzieży – biznes skomplikowany i высококонкурентный. Jednak czasami przedsiębiorców można znaleźć udane, i jeszcze przez nikogo nie zajęte przez niszę. Wam się to udało? Wtedy zarejestrować własną markę i rozwijać rynek. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to na pewno będzie w stanie odzyskać swoje miejsce pod słońcem.
Instrukcja
1
Zdecyduj, co dokładnie będziesz produkować. Niż już nisza, tym łatwiej promować swój przyszły marki. Na przykład, zrobić luksusowe suknie ślubne lub tanie klasyczne męskie garnitury bardziej opłacalne, niż tylko kobiecą lub męską odzież.
2
Ocenić oferty na rynku – może na nim istnieją luki. Nie rób towar dla siebie – pomyśl, co będzie popyt publicznością. Należy pamiętać, że powtórzyć sukces przedsiębiorcy, który posiada już jakiś oryginalny pomysł, prawdopodobnie nie będzie działać. Znajdź swój smak.
3
Wymyśl dźwięczny nazwę dla swojej przyszłości marki. Skontaktuj się z agencji неймингу – nazwa marki jest zbyt ważne, aby zaoszczędzić na tym punkcie. Dobre imię pomoże zbudować koncepcję reklamową i zmniejszy wydatki na promocję.
4
Napisz szczegółowy biznes plan promocji. Określ, ile zbiorów będziesz produkować, z jakimi materiałami pracować, ile personelu konieczna. Uzyskaj zezwoleń dokumentację i zarejestruj swoją markę.
5
Znajdź inwestora. Produkcja odzieży wymaga stałych inwestycji finansowych, a na zwrot biznesu przy odrobinie szczęścia możemy liczyć dopiero za rok-dwa. Wybór inwestora, podpisz z nim umowę, która koniecznie musi sprawdzić, czy prawnik. Nie ogranicza ustne – jeśli pojawią się różnice zdań, poprawnie urządzone papieru pomogą go rozwiązać.
6
Jeśli zaczynasz biznes z partnerem, podpisz z nim umowę, w której będą wyszczególnione prawa i obowiązki wszystkich uczestników biznesu. Jasno określ zasady podziału zysku, odpowiedzialności za błędy i inne ważne chwile.
7
Zatrudnić personel. Nawet jeśli świetnie szyjesz, konieczna krawcowa i закройщица. Następnie zatrudnia pracowników będzie musiał poszerzyć. Zdecyduj, kto będzie decydować o zakupie tkanin, realizacji gotowego produktu, reklamy, promocji. Nie należy przyjmować wszystkie te zadania na siebie. Szef firmy jest w stanie poradzić sobie tylko z jednym-dwoma funkcjami. Powiedz rutynę w dobre ręce.
8
Nie spiesz się kręcić biuro – to dodatkowe koszty. Szwaczki i закройщицы mogą pracować w domu, kierownikom też łatwiej kontrolować proces z domowego biura. Spotkania z potencjalnymi закупщиками i dostawcami spędzasz na ich terenie.
9
Podpisz umowy z dostawcami tkanin i dodatków krawieckich. Nie ogranicza się do jednego, niech i wiarygodnym partnerem. Stale ucz się rynek w poszukiwaniu nowych, bardziej interesujących i korzystnych ofert.
10
Znajdź sklepy, które będą sprzedawać swoje produkty. Ten element jest bardzo skomplikowane dla początkujących, z których sieci handlowe nie chcą mieć sprawy. Zastanów się korzystna oferta dla sklepów – program rabatowy, własna kampania reklamowa. W sprawie realizacji może pomóc doświadczony marketingowiec, który ma możliwość wyjścia na pierwszych osób sieci handlowych. Należy rozważyć dostęp do internetu-handlu i współpracy na wyjeździe z regionalnymi targami.
11
Ściśle kontroluj proces produkcji. Problem wielu początkujących przedsiębiorców – niestabilne jakość i nerwowe indywidualnie ustalonej z góry dostaw. Zadbaj, aby modele z nowej kolekcji zawsze były dostępne do zamówienia w odpowiedniej ilości.
12
Najważniejsze – informowanie potencjalnych klientów i konsumentów końcowych. Swoją markę muszą rozpoznawać. Zrób kreatywne i bogaty wizualnie stronę internetową. Przesuń profesjonalne fotografowanie modeli. Wydrukuj kolorowe broszury. Nie oszczędzaj na poligrafii – jakość materiałów musi być najwyższa, jaką możesz sobie pozwolić. Weź udział w branżowych wstawkami i targach, rób wybiegu na prezentacje restauracji, centrów handlowych, klubów. Przestańcie kontakty z przedstawicielami mediów. Rozwiń polecenie kosztem pozyskania dobrego fotografa, stałych modeli, marketingu, artysty, specjalista ds. reklamy.