Jak umieścić reklamę na Google

Reklama w Google mieści się poprzez usługę AdWords. Przy tym użytkownik otrzymuje możliwość tworzenia reklamy w wybranych parametrów do określenia wielkości budżetu reklamowego, a także monitorować skuteczność swojej strategii i edytować tekst zgodnie z otrzymanymi rezultatami.

Trzeba

  • Dostęp do internetu, skrzynki e-mail, Gmail, elektroniczne środki płatnicze.

Instrukcja

1
Utworzyć i aktywować swoje konto poprzez link https://adwords.google.ru w celu rozpoczęcia korzystania z usług reklamowych AdWords należy. Jeśli nie masz skrzynki pocztowej na Google, to będzie trzeba zarejestrować, wybierając nazwę użytkownika i hasło. Na utworzony adres e-mail Gmail zostanie wysłana wiadomość z linkiem do aktywacji konta AdWords.
2
Kliknij na link do konta AdWords, kliknij na przycisk „Utwórz pierwszą kampanię”. Ustaw odpowiednie opcje reklamy w zaproponowanym programem formie, w tym tytuł i tekst podstawowy. Szczególną uwagę należy zwrócić wyboru słów kluczowych. To pozwoli wyświetlać swoje reklamy tylko potencjalnie zainteresowanym w proponowanej informacji użytkownikom. Lista słów, a także ich ilość, można dostosować w każdej chwili.
3
Określić dzienny budżet kampanii reklamowej, w tym koszt jednego kliknięcia (cena, którą płacisz, gdy użytkownik kliknie na twoją reklamę).
4
W odpowiednim polu wpisz informacje rozliczeniowe dla aktywacji reklamowe. Następnie dane te pojawią się w dziale „Kampanie” w ciągu trzech godzin. Reklamę można wstrzymać lub przerwać w dowolnym momencie.
5
Przed utworzeniem reklamy wyraźnie wyobraź sobie swoją publiczność i na tej podstawie określ zakres oferta promocyjna. Należy dążyć do tego, aby kliknięcia w swoje reklamy szły tylko od zainteresowanych użytkowników, a przypadkowe – отсекались.
6
Należy zwrócić uwagę na to, aby link do ogłoszenia, prowadziła właśnie na tę stronę w witrynie, która zawiera wskazania oferta promocyjna.
7
Nie zapomnij, aby monitorować swoją kampanię, korygując ogłoszenie w razie potrzeby i отсеивая „przerwane” słowa.
8
W tekście reklamy użyj swoje słowa, które wywołują pozytywną reakcję („rabat „prezent”, „gwarancja”, „szansa” i inne). Również w niektórych przypadkach warto zastosować wezwanie do działania („nie przegap”, „użyj”, „pospiesz się”, i inne).