Jak stworzyć internetowy newsletter
Dostęp do internetu-newsletter – to nie jest nowe zjawisko. Za pomocą takiego narzędzia, jak wielu, nie można po prostu informować innych użytkowników, ale i zarobić. Jednak aby stworzyć dobry i skuteczny produkt, należy przejść przez kilka etapów.
Instrukcja
1
Zacząć z tematyką przyszłej newslettera. Od tego, jak dobrze продумаете wszystkie szczegóły, zależy sukces projektu. Jeśli twoim celem jest po prostu dzielić się z innymi ludźmi ciekawych i przydatnych informacji, to koniecznie wybierz tylko ten temat, który znasz z pierwszej ręki.
2
Ponadto, wymyśl tytuł, który dokładnie odzwierciedla zawartość newslettera. Potem napisz przykładowy plan na wybrany temat – to pomoże ci później łatwiej i szybciej tworzyć wersje.
3
Na każdy temat listy utwórz poznawczą i przyciągającym uwagę użytkowników artykuł. Jak tylko zrobisz pełną serię mailingowej, możesz przejść bezpośrednio do jej wysłania.
4
Zautomatyzować wysyłanie e-maili można dzięki specjalnym автореспондерам. Wystarczy zarejestrować się w jednym z takich miejsc i pobierz na swój profil kilka e-maili. Należy pamiętać, że można również regulować i częstotliwość wysyłki newslettera. Korzystanie z респондером może być całkowicie darmowa i wymaga inwestycji. Wszystko będzie zależało od tego, jaka ilość wysyłanych wiadomości e-mail można wybrać. Nie mniej ważne mogą być i inne parametry, takie jak częstotliwość wysyłania.
5
Nie zapomnij, aby utworzyć i krótki opis swojej dystrybucji, bo to właśnie ono będzie wykazać użytkownikom w procesie subskrypcji. Ponadto, będzie można go zobaczyć w specjalnym katalogu, w którym będą znajdować się e-maile.
6
Należy przy sporządzaniu dyskusyjną, czy będziesz umieszczać w swoich postach żadnej zewnętrznej reklamy. W ten sposób można przyciągnąć potencjalnych reklamodawców i zwiększyć swoje zarobki. Ceny za reklamy i inne informacje podane przez ciebie w tym temacie, będzie umieszczony przez moderatorów автореспондера w katalogu stron, który jest dostępny do wglądu wszystkim zainteresowanym osobom.