Jak otworzyć sklep ogrodowy
Dla człowieka, który chce zwiększyć swoje dochody i dąży do samorealizacji, dobrym rozwiązaniem może być otwarcie własnej działalności gospodarczej. I najlepiej, jeśli jego sprawa będzie poświęcone temu, że zastanawiam się, na przykład, ogrodnictwa.
Instrukcja
1
Zbadaj rynek, na który planujesz wyjść. Odwiedź sklepy dla ogrodników w twoim mieście, przeanalizuj ich ofertę, należy obserwować zachowanie nabywców. Wszystkie wnioski nagrywaj.
2
Znajdź środki na otwarcie działalności gospodarczej. Mogą to być twoje własne pieniądze lub środki inwestora. W przypadku braku zasobów dobrym wyjściem z sytuacji może być znalezienie partnera. Tak ci będzie łatwiej prowadzić biznes. Istnieje również możliwość uzyskania kredytu bankowego, ale jest ona na tyle mała, aby uzyskać finansowanie dla otwarcia nowego sprawy bardzo trudne.
3
Zarejestruj swoją firmę. Jeśli nie zamierzasz otworzyć duża ilość sklepów, spodoba ci się taki formularz rejestracyjny, jak indywidualna przedsiębiorczość. W tym przypadku można zaoszczędzić na podatkach i różnych portalach отчислениях.
4
Znajdź odpowiednie pomieszczenie. Ogrodnicza sklep nie bardzo wrażliwe na placu – handel można zorganizować nawet w pomieszczeniu w piwnicy. Jednak na метраже lepiej nie oszczędzać. Im bardziej przestronne sale, tym więcej produktów, można w nich umieścić. Ważne jest, aby sklep był w ruchliwym miejscu – tam, gdzie jest wystarczająco dużo potencjalnych klientów.
5
Określ asortyment sklepu. Wskazane jest, aby można było zaproponować jakiś unikalny produkt, który wyróżni cię w szeregu konkurencji. Na przykład, rozpocząć sprzedaż tanich jednorocznych roślin ozdobnych pojemnikach do krajobrazu działek i balkonów. Lub zwiększyć asortyment sadzonek roślin owocowych, warzywnych i owocowych roślin od lokalnych producentów. Poproś podobne produkty do pielęgnacji roślin, elementy dekoracyjne do działek. Wskaż osobne stoisko dla nowych produktów – są one z pewnością przyciągnie uwagę klientów.
6
Wybierz dostawców towarów do sklepu. Należy zwrócić uwagę na lokalnych агропроизводителей – często mogą one dostarczać sadzonki i nasiona są bardzo wysokiej jakości i po niższych cenach. Do tego można współpracować indywidualnie i z ludźmi, выращивающими kwiaty i inne rośliny na własnych działkach. Jest to wygodne w przypadku, gdy nie są potrzebne duże partie towaru, które często oferują agroholdingi.
7
Zatrudnić sprzedawców. Wskazane jest, aby ci ludzie kochali ogrodnictwo i zorientowani w nim. W tym przypadku starszy sprzedawca spowoduje, że nawet więcej zaufania, niż młody. Pracownik w wieku będzie kojarzyć się u klientów z doświadczonym дачником.
8
Opracowanie programu promocji sklepu. Otwórz swoją stronę internetową, a jeśli jest możliwość – i sklep internetowy. To znacznie poszerza swoją publiczność. Oprócz wykazu towarów i cen, można umieścić na stronie przydatne artykuły na temat ogrodnictwa, które zwiększą frekwencję zasobów internetu. Również przydatne do udziału w profesjonalnych targach, a także zamieszczać informacje o swoim przedsiębiorstwie handlowym na różnych tematycznych forach ogrodników.