Jak otworzyć przedstawicielstwo za granicą

Do prowadzenia działalności za granicą firmom potrzebne są biura. W nich będą bronić interesów firmy. Proces tworzenia i działalności zagranicznych przedstawicielstw podlega prawu.

Instrukcja

1
Zbierz informacje o tym, jakie warunki są do tworzenia przedstawicielstw na terenie kraju, w którym chcesz otworzyć oddział. Należy pamiętać, że każdy kraj ma swoje wymagania i jesteś zobowiązany do ich przestrzegania. Wybrać bardziej korzystne dla twojej sfery działalności warunki.
2
Opracuj biznes plan dla przedstawicielstwa firmy za granicą. Zastanów się nad tym, jak będzie rozwijać się jego działalność, i jak ona harmonijnie wkomponuje się w ogólny obraz twojej przedsiębiorczości. Być może trzeba będzie bardziej opłaca się kupić lokalną firmę, niż zakładać nowy.
3
Zarejestruj swoją nową firmę. Wybierz dla niej imię. Nazwa biura nie musi powtarzać nazwa głównej firmy. Konieczne jest, aby nazwa twojej firmy spełniała wymogi obowiązujące w danym kraju.
4
Przygotuj wszystkie dokumenty niezbędne do otwarcia oddziału. Ich lista zależy od tego, w jakim kraju będzie znajdować się biuro firmy. Przygotuj odpowiednią ilość kapitału zakładowego i przejdź bezpośrednio do rejestracji przedstawicielstwa.
5
Otwórz konto i wpłać na niego odpowiednią ilość kapitału zakładowego. Uzyskaj numer identyfikacyjny, sporządzić raport o zawiązaniu spółki i zapewnij go notarialnie.
6
Zarejestruj się w rejestrze handlowym, zapłacić odpowiedni podatek, uzyskać NIP, rejestracji w funduszu ubezpieczeń społecznych. Powiadomić wojewódzki urząd pracy o tym, że biuro otwarte.