Jak nazwać sklep z bielizną

Planujesz otworzyć sklep bielizny damskiej? W pierwszym etapie, wymyśl mu ciekawy tytuł. Dobre imię pomoże ci wybrać projekt i asortyment butiku przyszłości.

Instrukcja

1
Proces doboru miłego nazwy dla sklepu może zająć sporo czasu. Zorganizować burzę mózgów wraz z partnerami lub swojego gospodarstwa domowego. Wypisuj go wszystkie ciekawe tytuły w osobny notatnik. Zaznaczcie te, które ci się szczególnie podobało. Niech ta lista będzie zawsze pod ręką – ciekawy pomysł może przyjść do głowy w najmniej oczekiwanym momencie.
2
Dla tytułów szczypców do bielizny, do sklepów często używają nazwy kobiet (Maria, Anna, Małgorzata), nazwy kolorów (lilia, orchidea, lotos), po prostu piękne słowa (kaprys, iluzja, sylwetka). Jednak wszystkie te nazwy nie mają żadnego znaczenia obciążenia – mogą je nosić sklepy perfum, odzieży damskiej, salony kosmetyczne i inne instytucje, które nie mają nic wspólnego do bielizny. Jeśli chcesz napisz na tablicy coś takiego, rozważyć bardziej oryginalne frazy, np. „Nocne fiołek” lub „Lilia dolin”.
3
Jeśli planujesz sprzedawać wyłącznie kobiecy asortyment, przemyśl nazwy jak „wieczór Panieński”, „Ladies kaprys”, „Kobiece rzeczy” lub „Kobiece sekrety”. Wnętrze sklepu pod szyldem powinien być utrzymany jest w ciepłych kolorach, a do oferty można dołączyć wiele dodatkowych akcesoriów jak saszetki, perfum i innych uroczych drobiazgów. Butik, noszący nazwę „Ladies конфекцион”, „Kuzynka” lub „Boudoir” można zmienić w stylu retro – ciemne drewno, kolorowe tapety na ścianach, masywne lady zabytkowe.
4
Dobry pomysł – pokonać w tytule materiały, z których wykonana jest pościel lub nazwa przedmiotów toalety. Należy uważnie słuchać do brzmienia słowa i ассоциируйте go z produktów, które planujesz sprzedawać. Na przykład, butik „Ażur” lub „Koronki” sugeruje, że w nim oferują elegancki фантазийное bielizna. W sklepie „Jedwab i aksamit” mogą sprzedawać drogie domowego, ubrania, a w dziale „Piżama” – dzienna i nocna bielizna z bawełny.
5
Uważaj erotycznej i seksualnej ’ a. „Salon Kitty”, „Emmanuel”, „Magdalena”, „Imperium namiętności” – takie tytuły podobają się mężczyznom, jednak w salonach bielizny damskiej klienci płci męskiej stanowią mniejszość. Jeśli oferujesz klasyczny asortyment, poszukaj nazwa bez niepotrzebnych skojarzeń.
6
Tytuł powinien brzmieć delikatnie, kobieco. Wybierając je, należy zwrócić uwagę na słowa zawierające litery „sz”, „ż”, „m”, „l”. Unikaj obfitości warcząc dźwięków, liter „s”, „h”, „h” – brzmią zbyt ostro i brzydko wyglądają w rzeczywistości.
7
Dla dzwoniącego sklepu nie nadaje humorystyczne nazwy jak „Труссар” lub „Salon панталон”. To nie jest dobry pomysł – napis w językach obcych i kombinacja cyrylicy i alfabetu łacińskiego w jednym słowie. Powstrzymać się od zniekształconych słów jak „Ажюр”, „Caprice” lub „Бельтуаль” – wyglądają zbyt pretensjonalne i śmieszne.
8
Wybór przyszłości nazwy zależy od tego, jaki towar planujesz sprzedawać i, oczywiście, od grupy docelowej. Wyobraź sobie przyszłą klientkę. Ile ona ma lat? Gdzie pracuje lub się uczy? Gdzie ubiera się, jakie kolory preferuje? Odpowiadając na te pytania, możesz narysować przykładowy portret przeciętnej покупательницы. Oceniając przyszłość nazwę, kieruj się właśnie na jej smak. Kobiety, używający nazwy „Piękna” lub „Ворожея” jest mało prawdopodobne, będą stałymi покупательницами wnętrza „Cienka materia” lub „Przejrzysta aluzja”.