Jak naprawić elektroniczny bilet

Bilet elektroniczny (e-ticket ) jest dokumentem potwierdzającym umowa przewozu zawarta pomiędzy przewoźnikiem a pasażerem. Główną różnicą od zwykłego, papierowego biletu, jest to, że elektroniczny stanowi numeryczny zapis, zapisaną w bazie danych linii lotniczych.

Trzeba

  • – telefon komórkowy;
  • – komputer z dostępem do internetu;
  • – pieniądze.

Instrukcja

1
Jeśli zgubiłeś bilet elektroniczny, to można go odzyskać. Jest na to wiele sposobów. Zapraszamy do gabinetu, jeśli znajduje się on na stronie internetowej przewoźnika, z którym została zawarta umowa przewozu. Jeśli nie jesteś zarejestrowany, to musisz przejść przez tę procedurę.
2
Wprowadź swoje dane w odpowiednie pola (imię, nazwisko, imię, adres, telefon, data urodzenia itp.). Po chwili otrzymasz wiadomość SMS, w którym będzie hasło dostępu do gabinetu. Użyj podany numer telefonu jako login, a także przesłany hasło.
3
Dokonaj płatności za odzyskiwanie utraconych biletu elektronicznego. Przetłumacz pieniądze na podane konto e-mail „Yandex. Pieniądze” lub „MOBI.Pieniądze”. Abonenci „Beeline”, „Megafon” i „MTS” mogą zasilić przez telefon komórkowy.
4
Otrzymasz powiadomienie z systemu płatności o fakcie dokonaniu płatności. Po zakończeniu przetwarzania informacji lotnicze wyśle ci link do planu podróży na podany numer telefonu lub adres e-mail.
5
Ponownie udaj się do gabinetu. Sprawdź historię płatności. Jeśli kwota przelana, to otrzymasz dostęp do swojego elektronicznego biletu. Wydrukuj bilet elektroniczny lub pobrać jego wersję elektroniczną na telefon komórkowy. Aby to zrobić przejdź na stronę z wynikami płatności, przesłanego w wiadomości SMS.
6
Sprawdź informacje: otwarta strona powinna wyświetlać elektroniczny bilet z kodem kreskowym. W tym przypadku, jeśli kod kreskowy nie jest odtwarzany, to wydrukuj bilet na papierze. Bilety bez kodów kreskowych weryfikacji nie podlegają. Oprócz wydruku biletu elektronicznego, przez gabinetu można przeglądać historię dokonanych płatności i zmienić dane rejestracyjne.
7
Zadzwoń na infolinię i złóż wniosek o przywrócenie dokumentu (numer infolinii przewoźnika Aeroexpress: 8-800-700-33-77). Połączenia w Rosji są bezpłatne ze wszystkich telefonów.
8
Wyślij wiadomość z parametrami płatności dokonanych przez elektroniczne środki pieniężne systemów (numer konta dowiedz się w gabinecie) i ze swoimi danymi kontaktowymi na adres e-mail (np. info@aero-express.ru).