Jak napisać zawiadomienie

Zawiadomienie – jest to dokument lub wyciąg z dokumentu, informująca o tym, że podpisano umowę na określonych warunkach. Najczęściej istnieją ustalone formy powiadomień w tej czy innej organizacji, którą należy powiadomić. Ale jeśli gotowej formy nie ma, to można napisać zawiadomienie w postaci wolnej.

Instrukcja

1
Zawiadomienie wystawiony jak każdy standardowy dokument. Format papieru A-4, obowiązkowe pola: na dole i na górze dwa centymetry, po lewej – trzy centymetry, po prawej stronie można umieścić pola półtora lub dwa centymetry. W prawym górnym rogu piszemy odbiorcy, kto wysłał zgłoszenie: stanowisko, poniżej paska nazwisko i inicjały, jeszcze niżej adres, w przypadku, gdy zawiadomienie jest wysyłane pocztą. Dwoma wierszami poniżej, na środku arkusza umieszczamy słowo „Powiadomienie”, można go wyróżnić pogrubioną czcionką lub wielkimi literami.
2
Dalej, z czerwonej linii piszemy treść powiadomienia w przykładowej własności wzoru: „Informujemy, że na podstawie umowy (wpisujemy numer) od (podać datę umowy), (podać tytuł pierwszej strony – zgłaszającym) podpisała umowę z (podać drugą stronę umowy) na (podać przedmiot umowy). Następnie, należy krótko określić warunki określone w umowie. Na tym można zakończyć pouczającą część powiadomienia. Poniżej dwoma wierszami, należy podać dane organizacji zgłaszającym. Jako czapki wstawić frazę „Dane na organizację” i podać dane. To jest numer licencji, usługę, w której przechowywane są dokumenty lub powiat, w którym została zarejestrowana organizacja. A tak rzeczywisty i adres pocztowy organizacji, nazwisko, imię i imię ojca dyrektora organizacji, i numer telefonu. W dole powiadomienia należy umieścić datę powiadomienia, podpis i deszyfrowanie podpisu kierownika, скрепленную pieczęcią organizacji.
3
W ten sposób można wysłać powiadomienie w postaci wolnej.